اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | boostercctv

کشور چین با توجه به فعالیت های موفقی که در عرصه اقتصادی داشته است در این حوزه نیز عملکرد خوبی داشته است. برندهای هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، تیاندی و… از برندهای مطرح جهانی این کشور هستند. برندهایی که نه تنها در کشور ما ایران بلکه در سراسر دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد. همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند.

انواع دوربین مداربسته با توجه به نوع لنز

تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.

http://binacctv.irهمچنین باعث می شود تا نیاز به نیروی کار کمتری برای کار کردن در خطوط تولید و مکان هایی که پر خطر می باشند، باشد. مهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت جابجایی لنز می باشد و همین موضوع کاربری آنها را افزایش داده است. این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از 12 متر را پوشش دهند. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

  • از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.
  • ضمن اینکه امکان رصد کردن تصاویر در محدوده برای هر کس دیگر بسادگی فراهم می شود.
  • به‌طورکلی دوربین مداربسته کودک در بین انواع دوربین مداربسته جزو مهم‌ترین و ضروری‌ترین موارد قرار می‌گیرد.
  • دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.
  • جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.
قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. هر نوع کاربری، دوربین مدار بسته ای مخصوص به خود دارد و با توجه به نوع نیاز باید دوربینی متناسب را تهیه کرد. در بخش اول قصد داریم انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهر را معرفی کنیم تا متوجه شوید هر کدام از دوربین های مداربسته متناسب با چه مکان و چه نوع نیازی است. دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند.

انتخاب برند دوربین های مداربسته

تمامی حقوق مامجله خبری بوستر دوربین و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است.

معرفی انواع دوربین مدار بسته از نظر کاربرد