انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | boostercctv

در حالی که برخی از شرکت‌ها ما را مجبور به پرداخت هزینه ذخیره‌سازی کردند، برخی آن را به صورت رایگان این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود. از طریق تحقیقات و آزمایش‌های دقیق، بهترین دوربین‌های امنیتی موجود را شناسایی کردیم.

  • دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره.
  • نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است.
  • بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست.
  • همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد.
  • مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند.

وقتی که یک دوربین مدار بسته دارای LED مرئی باشد، سبب می‌شود تا تصاویر با وضوح بهتری به دستگاه های مانیتورینگ انتقال پیدا کنند. از این رو استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب رنگی AHD Camera 2MP 2210 می تواند علاوه بر کاهش قابل توجه در هزینه های نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی، تصاویر با کیفیتی را هم از محیط مدنظرتان ارائه دهد. این دوربین از جمله بهترین دوربین مدار بسته دید در شب برند تکنیکس هست که خیلی از نمایندگی دوربین مداربسته از این مدل برای مصرف کنندگان پیشنهاد میدهند. از آنجایی که قیمت دوربین مدار بسته AHD Camera 2MP 2210 Warmlight بسیار مناسب است، شاهد آن هستیم که از این نوع دوربین ها، بیشتر استفاده می کنند.

http://binacctv.irدر نتیجه دوربین‌های دیجیتال، بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار هستند که تقریباً برای تمام کاربری‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و 24 ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید. خوشبختانه دوربین مداربسته مذکور دارای قابلیت دید در شب بوده و می‌تواند تا 25 متر را در تاریکی و شرایط نور کم نشان دهد. Ring متعلق به آمازون در ابتدا به عنوان دوربین‌های زنگ درب محبوبیت پیدا کرد، اما در ساخت دوربین‌های داخلی، دوربین‌های فضای باز، دوربین چشمی و سایر تجهیزات امنیتی خانه هوشمندنیز حسابی حرفه‌ای است. در میان این همه دوربین، از جمله مدل‌های بی‌سیم و سیم‌دار، با قیمت‌های رقابتی، رینگ برنده است.

بهترین گوشی‌ های میان رده 2021 از دیدگاه کارشناسان

Ring محصولات گسترده ای دارد، در میان آن‌ها دوربین امنیتی هوشمند Ring Spotlight Cam را بررسی می‌کنیم. این دوربین با قابلیت ضد آب و گرد و غبار هوا و تحمل دمای پنج درجه زیر صفر، برای اکثر مناطق آب و هوایی، انتخابی بی‌نظیر است. تعداد دوربین در پارکنیگ، به وسعت محیط و میزان زوایا بستگی دارد، که نصاب دوربین مداربسته باید این نکات را لحاظ کند. در دوربین های مداربسته بی سیم یک حافظه داخلی یا همان مموری کارت تعبیه شده است. ناگقته نماند که برای آشنایی کامل با هریک از این ویژگی ها، ابتدا باید به اجزای تشکیل دهنده دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید.

برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده

در صورت رخ دادن حادثه ای در مجله خبری بوستر دوربین می توانید با استفاده از تصاویر این دوربین ها، وقایع را بررسی کنید. بهترین دوربین برای فضای باز دوربین دید در شب با حداقل برد دید در شب 10 متر است. دومین دوربین مدار بسته پیشنهادی برای استفاده در مغازه، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P محصول شرکت داهوا است. این شرکت چینی که سابقه طولانی در تولید دستگاه‌های نظارتی و خدمات مرتبط با آن دارد، به عنوان مخترع و صاحب امتیاز فناوری HDCVI شناخته می‌شود. این فناوری که به یک استاندارد در زمینه دوربین‌های مداربسته تبدیل شده، امکان انتقال چهار سیگنال تصویر، صوت، دیتا و برق را از طریق کابل کواکسیال فراهم می‌کند.

نقاط ضعف دوربین داهوا