انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | boostercctv

با این حال، اگر کسی دوربین را بدزدد، ضبط های خود را با آن از دست می دهید. از دیگر نکات مهم در نصب دوربین مداربسته در پارکینگ، قابلیت دید در شب، تصاویر با وضوح بالا و WDR محسوب می شوند. برای راهنمای خرید دوربین مدار بسته خانگی و شناختن بهترین دوربین مداربسته برای منازل با تی وی تی همراه شوید. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و …..

http://binacctv.irRing محصولات گسترده ای دارد، در میان آن‌ها دوربین امنیتی هوشمند Ring Spotlight Cam را بررسی می‌کنیم. این دوربین با قابلیت ضد آب و گرد و غبار هوا و تحمل دمای پنج درجه زیر صفر، برای اکثر مناطق آب و هوایی، انتخابی بی‌نظیر است. تعداد دوربین در پارکنیگ، به وسعت محیط و میزان زوایا بستگی دارد، که نصاب دوربین مداربسته باید این نکات را لحاظ کند. در دوربین های مداربسته بی سیم یک حافظه داخلی یا همان مموری کارت تعبیه شده است. ناگقته نماند که برای آشنایی کامل با هریک از این ویژگی ها، ابتدا باید به اجزای تشکیل دهنده دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید.

دوربین مدار بسته بالت (BULLET)

در صورت رخ دادن حادثه ای در شب می توانید با استفاده از تصاویر این دوربین ها، وقایع را بررسی کنید. بهترین دوربین برای فضای باز دوربین دید در شب با حداقل برد دید در شب 10 متر است. دومین دوربین مدار بسته پیشنهادی برای استفاده در مغازه، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P محصول شرکت داهوا است. این شرکت چینی که سابقه طولانی در تولید دستگاه‌های نظارتی و خدمات مرتبط با آن دارد، به عنوان مخترع و صاحب امتیاز فناوری HDCVI شناخته می‌شود. این فناوری که به یک استاندارد در زمینه دوربین‌های مداربسته تبدیل شده، امکان انتقال چهار سیگنال تصویر، صوت، دیتا و برق را از طریق کابل کواکسیال فراهم می‌کند.

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2020 میلادی

در حالی که برخی از شرکت‌ها ما را مجبور به پرداخت هزینه ذخیره‌سازی کردند، برخی آن را به صورت رایگان این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود. از طریق تحقیقات و آزمایش‌های دقیق، بهترین دوربین‌های امنیتی موجود را شناسایی کردیم.

  • نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌ها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص می‌کند.
  • شما می‌توانید تصاویر را روی کارت حافظه micro SD ذخیره کرده و هر زمانی که نیاز پیدا کردید، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد.
  • طراحی خاصی که در این دوربین به کار برده شده، به شما کمک می‌کند تا از هر زاویه‌ای تصویربرداری کنید.
  • علاوه بر آن بصورت مداوم نیاز به آپدیت و به روز رسانی دارند زیرا تولید کنندگان، خط تولید جدیدی برای تولید دوربین مداربسته راه اندازی میکنند و علاوه بر آن سیستم عامل دوربینهای خود را بصورت دوره ای به روز رسانی میکنند.

ممکن است مجله خبری بوستر دوربین بین دو نقطه ما اهمیت بالایی برای پایش تصویری نداشته باشد اما مثلا خود تجهیزات برای ما مهم باشند. در محیط‌ها نیاز است مثلا یک سیستم دوربین مدار بسته محیطی با وسعت چند هکتار را پایش کند در حالی که در سیستم‌های کوچکتر وسعت مورد توجه ما نهایت از چند ده متر تا صد یا دویست متر باشد. در این مقاله بیشتر سعی خواهیم کرد منظور از دوربین مدار بسته صنعتی مناسب برای مناطق صنعتی با ریسک پایین را شرح دهیم. دوربین‌های محیط‌های خاص‌تر مانند سکوهای دریایی، پالایشگاه‌ها و … به صورت مجزا بررسی شده‌اند.