انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | boostercctv

استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. همچنین دو برند داهوا و هایکویژن هم از دو پروتکل HDCVI و HDTVI استفاده می کنند که از خانواده ی AHD به حساب می آیند. شاید به مواردی برخورد کردهاید که کارگری خارج از کارگاه مصدوم شده است ولی این مصدومیت را به محل کار خود نسبت میدهد. بسیاری از این ادعاهای غیر واقعی علیه شرکت ها جهت ایجاد مسئولیت برای کارفرمایان و یا کسب غرامت از بیمه می باشد.

دوربین‌های مدار بسته صنعتی

دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است. دوربین مداربسته pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود حتی از یک حفره 3 میلی‏متری میتواند ، ضبط تصویر را انجام دهد. دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید.

انواع دوربین براساس محل نصب

برای اطمینان از مجله خبری بوستر دوربین خود میتوانید از انواع دوربین مداربسته براساس نیازتان استفاده کنید. با توضیحاتی که دادیم، متوجه شدید که هر کدام از انواع دوربین مداربسته آنالوگ، تحت شبکه یا به عنوان مثال نوع دوربین مداربسته دید در شب برای اهداف و مکان های خاصی (منازل یا ادارات و در فضای باز یا بسته) به کار می روند. برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منازل مسکونی، مجتمع های آپارتمانی و یا شرکت ها و کارخانجات، باید توجه داشته باشیم که از نصب دوربین مدار بسته چه انتظاری داریم زیرا هر کدام کارایی خاصی برای محیط‌های باز یا بسته دارند. برای آشنایی با ، برای خرید مطمئن تر دوربین های امنیتی، انواع دوربین مدار بسته را به شما معرفی می‌کنیم. در بسیاری از موارد فقط ضبط تصاویر نمی‌تواند نیاز افراد را در افزایش امنیت و کنترل بهتر و بیشتر شرایط رفع کند؛ ازاین‌رو در این مواقع استفاده از دوربین مداربسته‌ای که قابلیت ضبط صدا را داشته باشد بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

  • اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است.
  • انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که برای استفاده در محیط بیرونی بسیار مناسب هستند، اما تصویربرداری بسیار حساس، دقیق و کاربردی در هر دو حالت تصویربرداری چه در روز و چه در شب، این مدل دوربین را خاص می کند.
  • کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است.
  • این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند.
دوربین‌های مینیمال هم به نام دوربین مخفی شناخته می‌شوند و بدنه آنها بسیار کوچک است و می‌توان آن را طوری جاسازی کرد که محل نصب آن قابل تشخیص نباشد. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.

دوربین لامپی اچ دی دید در شب ارائه شده دارای تصویر 360 درجه FHD 1080P می‌باشد. دوربین لامپی اچ دی دید در شب ارائه شده دارای تصویر 360 درجه HD 720P می‌باشد. دوربین های بولت را می توان در مکان های زیادی مانند صنایع مختلف، رسد کردن املاک و زمین های زراعی استفاده کرد. آنها تصاویر با کیفیت بالایی را ضبط کرده و همچنین به سودجویان پیام می دهند که محل شما تحت کنترل است. کلمه “دوربین مدار بسته” برگردان فارسی به انگلیسی “Closet Circuit television” یا به اختصار CCTV است.

http://binacctv.ir