انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | boostercctv

چرخش و حرکت این مجله خبری بوستر دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. برای مشاغل مختلف، دوربین ها می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند. اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود. به علت اندازه کوچکی که این دوربین ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت.

http://binacctv.irشکل ظاهری دوربین مداربسته بولت استوانه ای بوده و می توان آن را به گلوله تشبیه کرد. دوربین های مداربسته بولت را بیشتر بر روی دیوار نصب می کنند اما امکان نصب آنها بر روی دیوار نیز وجود دارد. بسیاری از دوربین ها ممکن است تنها در روز و وجود نور قادر به دریافت و ثبت تصاویر باشند حال ان که بسیاری از سرقت ها در شب اتفاق افتاده و سارقین از عدم وجود نور برای دیده نشدن ود استفاده می کنند. در این گونه مواقع نیاز است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند. کاربرد این دوربین ها بسیار زیاد بوده و امکان تصویربرداری از فضای مورد نظر در شب و با کیفیت بالا توسط این دوربین ها امکان پذیر می باشد.

دوربین بیسیم 360 درجه چشم ماهی V380

البته ذکر این نکته ضروری است که دوربین‌های wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم می‌باشد، ما آن را در یک دسته‌بندی جداگانه آورده‌ایم. این دوربین ها با ولتاژ VCD 12 کار کرده و کیفیت صداها با توجه به کوچک بودن دوربین تا حدی پایین می آید. این نوع از دوربین ها در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا برای جلوگیری از سرقت استفاده از این دوربین ها کاربردی نداشته و بیشتر کاربرد آن در موارد جاسوسی می باشد. در لنزهای وریفوکال می توان از قابلیت زوم کردن بر روی اشیای مختلف استفاده نمود. یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. با توجه به وقوع سرقت در اماکن مختلف مسکونی و تجاری نیاز است تا افراد از مال و جان خود محافظت نمایند.

نوع دوربین مدار بسته براساس کیفیت تصویر

از دیگر انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ نیز می‌توان به HDTVI، HDSDI و HDCVI اشاره کرد. بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند.

پک دوربین مداربسته 4 کانال 5 مگاپیکسل HDCVI داهوا مدل T1-B2A51

جهت کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید. دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند. اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند. این دوربین ها نیز در دو دسته دوربین های بی سیم آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود. نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد.

  • برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز چاره ای از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست.
  • امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم جهت برقراری ارتباط است.
  • انواع دوربین مداربسته که امروزه تولید می‌شود هر کدام ویژگی‌ها و مزایایی دارند و لازم است بسته به نیاز و فضایی که می‌خواهید دوربین را نصب کنید یکی از مدل‌های دوربین مداربسته را انتخاب کنید.
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین AHD به لینک مورد نظر مراجعه کنید، که به طور کامل و جامع در مورد این نوع دوربین آنالوگ صحبت شده است.
  • در بسیاری از مواقع جرائمی مانند سرقت مدارک و یا جا به جایی اسناد مختلف در ادارات مختلف صورت می گیرد که برای جلوگیری از این موارد نیاز است فردی به کنترل آن بپردازد.