انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

تصاویر از همان ابتدای کار که ضبط می‌شوند، به صورت دیجیتالی ذخیره شده و به همان شکل نیز ارسال و دریافت می‌شوند. از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند. از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند. دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند. شرکت های مختلف تولید کننده دوربین های مدار بسته برندهای مختلفی از انواع شکل ظاهری دوربین مدار بسته طراحی و تولید می کنند که هر یک از این برندها از قیمت ها و کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند. هایک ویژن، های لوک، داهوا، یونی ویو، سامسونگ، سونی، توشیبا و … انواعی از برندهای دوربین مدار بسته در بازار می باشند.

  • پین هول نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که اندازه مینیاتوری دارند و به همین دلیل در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد و یا در مواردی که نصب دوربین به صورت مخفی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند.
  • در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند.
  • برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منازل مسکونی، مجتمع های آپارتمانی و یا شرکت ها و کارخانجات، باید توجه داشته باشیم که از نصب دوربین مدار بسته چه انتظاری داریم زیرا هر کدام کارایی خاصی برای محیط‌های باز یا بسته دارند.
کاربرد دوربین های مداربسته آندوسکپی معمولا در صنایع و پزشکی می‌باشد. یکی دیگر از راه‌های تقسیم‌بندی دوربین مداربسته تقسیم بندی براساس کیفیت دوربین است. کیفیت جز اولین گزینه‌هایی است که مشتری به آن دقت می‌کند و کیفیت و وضوح تصویر هر دوربین مشخص است و روی بسته‌بندی آن درج شده است. کیفیت دوربین با علامت MP به معنی مگاپیکسل مشخص می‌شود.به طور کلی دوربین‌ها دارای رزولوشن های ۸،۶،۵،۴،۳،۲،۱ و۱۲ مگاپیکسلی هستند. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید.

دوربين شيائومی مدل YI Smart Dash Camera

اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید. دوربین های چشم ماهی کابردهای گسترده ای دارند و در محیط هایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند. پایه سه محوره ای این دوربین ها سبب می شود که بتوان آن را در جهت های مختلفی تنظیم کرد. به علت اینکه این دوربین ها در فضای باز کارایی دارند، مقاومت بیشتری نسبت به نوع اول دارند و عموما از استاندارد IP66 بهره می برند و از نوع دوربین مداربسته ضد آب هستند. دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند.

http://binacctv.ir

همچنین مجله خبری بوستر دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید.

بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود.

دوربین بیسیم گردان پیناکل مدل H5221