انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته با تکنولوژی های آنالوگ و تحت شبکه تولید شده است که می توانید از بین آن ها دوربین مدار بسته مورد نظر خود را پیدا کنید. نصب دوربین مدار بسته در سال های اخیر بسیار فراگیر شده است، این بدان معناست که دوربین مداربسته یک نیاز در جامعه امروزی به حساب می آید. از نظر مالی هم پرداخت هزینه یا قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد.

دوربین بیسیم کروزر آیمو Imou Cruiser IPC-S22FP

یک دوربین بیسیم زمانی می تواند به کمک افراد بیاید که شرایط، اجازه کابل کشی در محیط را نمی دهد و یا این امر بسیار دشوار است. اگر میخواهید برای مجموعه ای دوربین های مداربسته تحت شبکه نصب کنید باید از دستگاه ضبط nvr استفاده کنید . در غیر این صورت، برای یک سیستم دوربین هیبریدی متشکل از دوربین های کواکسی و شبکه به یک دستگاه DVR نیاز خواهید داشت. صرف نظر از این، می‌توانید از طریق اینترنت به ضبط‌کننده‌های دوربین‌های امنیتی از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید تا فیلم‌های ضبط‌شده را تماشا کنید یا تصاویری را که در جلوی لنز دوربین اتفاق می‌افتند به صورت زنده تماشا کنید. حتی بهتر از آن، هشدارهای امنیتی می توانند به طور خودکار برای شما ارسال شوند. می‌توانید ضبط‌کننده‌های DVR و NVR را طوری پیکربندی کنید که اعلان‌های حرکتی را به تلفن هوشمندتان ارسال کنند یا هشدارهای ایمیل را دریافت کنید.

دوربین بی بی کم مدل TP-434

یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته اسپید دام برای نظارت بر محل کار است که با در نظر گرفتن امکان مکالمه دو طرفه و نظارت 360 درجه بر محیط می توان محیط اطراف را به خوبی روئیت کرد. قیمت دوربین اسپید دام داهوا با توجه به کیفیت تصاویر آنکه در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند. کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته چرخشی راهنمایی می کنند.

دوربین مگنتی بیسیم SQT ا sqt camera

دوربین های PTZ را می توان در حالت تور قرار داد که به طور موثر به دوربین امنیتی اجازه می دهد یک مسیر گشت زنی از پیش تعیین شده را دنبال کند. برخی از مدل های دوربین PTZ توانایی ردیابی خودکار آنچه را که وارد یک منطقه تشخیص نفوذ از پیش تعریف شده می شود را دارند. اگر می‌خواهید به طور فعال فید ویدیوی زنده را از یک منطقه بزرگ نظارت کنید، در حالی که همچنان می‌توانید زوم کنید و جزئیات عالی را ببینید، به دوربین PTZ را برسی کنید.در فروشگاه مالکد میتوانید انواع دوربین اسپید دام را برسی و خریداری کنید. دوربین مداربسته دامدوربین های مداربسته گنبدی و یا دام در هنگام نصب نیاز به تلاش بیشتری دارند اما طراحی محتاطانه ای دارند و برای نصب در رستوران یا خانه ایده آل هستند. اگرچه ممکن است تصور شود که دوربین های دام معمولاً در داخل خانه قرار می گیرند، در واقع اکثر دوربین های گنبدی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و همچنین در برابر خرابکاری مقاوم هستند. در بین دوربین‌های لنز ثابت، دوربین‌های امنیتی Dome معمولاً با لنزهای زاویه باز در دسترس هستند تا میدان دید بیشتری ایجاد کنند.

  • معمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود.
  • علاوه بر این، این یک تصور اشتباه است که دوربین بولت یا دام برای استفاده در فضای باز بهتر است.
  • دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.
  • کیفیت تصویر اولین گزینه ایست که بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب دوربین به آن توجه می کنند.

نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود.

http://binacctv.ir