انواع دوربین مداربسته کاربرد انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت | boostercctv

تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید. معمولا دستگاه های دی وی آر ، پرتی برای لن lan شبکه دارند که به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و بخصوص در مبحث انتفال تصویر روی اینترنت استفاده می شود. دی وی آر هایی که ورودی صدا و پرت lan داشته باشند در بازار ایران اصطلاحا فول آپشن می نامند.

انواع دوربین مداربسته براساس تکنولوژی

به علت گردان بودن، برای فضاهای وسیع و بزرگ نصب این نوع دوربین توصیه می شود. در برخی از مدل ها این کنترل حرکت دوربین، زوم و فوکوس قابل برنامه ریزی است تا بدون حضور یا دخالت اپراتور نیز بتواند کار خود را انجام دهد. گرچه ویژگی ها و جذابیت های بالایی دارند اما قیمت بالای آنها موجب شده است تا مشتریان تنها در صورت ضرورت به سراغ این سری از دوربین ها بروند. نام دوربین بولت به واسطه ی شکل استوانه ایی آن انتخاب شده است.جنس بدنه ی این دوربین از فلز مقاوم است که می تواند در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاومت خوبی داشته باشد به همین دلیل در اکثر مواقع از دوربین بولت در محیط های خارجی استفاده می شود.

  • افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود.
  • این نوع دوربین های مداربسته عموما برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دوربین لامپی اچ دی دید در شب ارائه شده دارای تصویر 360 درجه FHD 1080P می‌باشد.
در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید. به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد. در جاده های بین شهری اکثرا سیستم های نظارت تصویری برای ثبت سرعت غیر مجاز کاربرد دارند. در مواردی، از جمله در گلوگاه های جاده ای از سیستم های نظارت تصویری برای امر کنترل ترافیک و همچنین ثبت تخلفات رانندگی نیز استفاده می‌شود.

http://binacctv.irبحث مجله خبری بوستر دوربین های تحت شبکه آی پی همسان با بحث بر سر شبکه های کامپیوتری بسیار گسترده و پیچیده است. اما ارتباط شبکه با دوربین های آی پی هر پیشرفت مرتبط با شبکه را نیر بر دوربین ها لحاظ می کند. از آن جمله می توان به یکی از آخرین پیشرفت های شبکه یعنی power ove ethernet یا به اختصار poe اشاره کرد که این قابلیت دوربین های آی پی را نیز شامل شده است. بی‌ام‌اس کالا مجموعه ای کامل از محصولات هوشمندسازی و نیز امنیتی حفاظتی ساختمان واقع در تهران و مشهد بوده که از سال 1389 اقدام به تولید، طراحی و عرضه این سیستم ها کرده است. حال قصد داریم تا شرح مختصری از این انواع مختلف دوربین‌ مداربسته را یک به یک توضیح دهیم. وجود دوربین صنعتی در کارخانه های مختلف باعث می شود تا ایمنی بسیار افزایش یافته و کارگران دچار آسیب های مختلف جسمی نگردند.

دوربین مداربسته بولت

بطور کلی در دهه میلادی بین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج پیدا کرد . کیفیت تصویر پیشنهادی و مناسب برای محیط های مسکونی، دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی است. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل خروجی رزولوشن 1080⨯1920 با نرخ 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد. همین ویژگی تحت شبکه بودن دوربین مدار بسته IP برای اپراتورهای شبکه بسیار سودمند است و انعطاف بسیار خوبی را برای مدیریت سیستم امنیتی به ارمغان می آورد. دوربین‌های آنالوگ به CCTV نیز معروف هستند و دوربین‌های دیجیتال یا تحت شبکه را با نام اختصاری IP نشان می‌دهند. در دوربین آنالوگ تصویر به وسیله سیگنال آنالوگ و توسط کابل به دستگاه گیرنده ارسال می‌شود اما در مدل دیجیتال تصاویر به وسیله سیگنال دیجیتال ارسال می‌شود و سرعت ارسال آن بسیار بالاتر است.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور زومیکس مدل TP-425