انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | boostercctv

کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-B110-M

همچنین پهنای باند مجله خبری بوستر دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد. دوربین‌های تحت شبکه جهت رفع عیوب و ضعف‌های دوربین‌های آنالوگ پدید آمدند. در این دوربین‌ها بجای سیگنال‌های آنالوگ از پالس‌های دیجیتال برای ارسال داده‌ها استفاده می‌شود. در دوربین‌های دیجیتال از زمان دریافت تصاویر به صورت داده‌های دیجیتال تبدیل شده و در نهایت کیفیت تصاویر بسیار بالاتر از دوربین‌های آنالوگ خواهد بود. در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند.

خرید و قیمت دوربین مداربسته

از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود. هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند.

http://binacctv.irآشنایی با انواع دوربین مدار بستهکمک می کند تا دوربین مداربسته مناسب خانه یا محل کار را به درستی انتخاب کنیم. دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین و دستگاه و کلیه تجهیزات و سیستم های ارائه شده توسط گروه پاساک دارای تائیدیه‌های بین المللی و همچنین تائیدیه‌های ارگان های امنیتی، انتظاماتی و حراستی کشور می‌باشند. دوران اولیه ظهور انواع دوربین حفاظتی (دوربین مدار بسته) همانند بسیاری از سیستم های پیشرفته و الکترونیکی دیگر به اواسط قرن بیستم و دوران جنگ جهانی دوم باز میگردد.

  • دوربین‌های مدار بسته آنالوگ از ابتدایی‌ترین و متداول‌ترین دوربین‌هایی هستند که در دنیای امروز، کاربرد زیادی دارند.
  • بسته به این که چه هدفی داشته باشید و یا چه مکانی را مد نظر داشته باشید، می توانید هر یک از این دوربین ها را خریداری و نصب نمایید.
  • کیفیت این دوربین مدار بسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج سینوسی آنالوگ می باشد.
دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. آموزشگاه پایتخت فناوری فعالیت خود را از سال 1389 در رشته برق و الکترونیک آغاز نمود و و پس از آن رشته های مکانیک ، تاسیسات و تعمیرات را به رشته های قابل تدریس خود افزوده و در زمینه های انجام پروژه، آموزش و فروش تا کنون فعالیت نموده است. شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید.