باتری خودرو خرید و فروش انواع باتری ماشین | نکاس باتری

باتری خودرو خرید و فروش انواع باتری ماشین | نکاس باتری قيمت متوسط باطری خودرو می تواند براساس چندين عامل متفاوت باشد ، ماشینهای لوکس گران قيمت ، خودروهای اسپرت ، کاميونها معمولا به باطریهای قویتر و گران تری احتياج دارند ، در حالی که موتورسيکلت ها باطریهای ارزان تری دارند . همچنين ، توجه به تفاوت قيمت بر اساس تفاوت های فناوری ( اتمی ، اسیدی ، ای جی ام ، ژله ای ، VRLA ) و این که آيا به خدمات اضافی نياز دارند يا خير و برند باطری ، کیفیت باطری ، سال تولید باطری ماشین جدید باشد مهم است. با مطالعه ادامه مطالب که در پایین این صفحه قرار داده شده و مربوط به انواع باطری ماشین است میتوانید شناخت بیشتری نسبت به برند های باتری ، قیمت ها و تفاوتهای آنها بدست آورید.

برندهای زیر توسط این مجتمع تولید می شوند که نشان استاندارد ایران و CE اروپا را کسب کرده اند. حوزه فعالیت این شرکت به طور خلاصه شامل تحقیق، طراحی و توسعه سامانه‌های تولید انرژی، سیستم‌های ذخیره ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی می‌باشد. هم اکنون این شرکت در تولید باتری های خودرویی و باطری های صنعتی فعالیت می کند. شما می توانید با خواندن دفترچه راهنمای اتومبیل یا کمک از مشاوران حاذق حافظ باتری، اندازه مناسب باتری برای خودروی خود را پیدا کنید. بله، ارسال و تعویض باتری برای تمامی سفارش‌ها در شهر تهران رایگان می‌باشد.

باتری خودرو خرید و فروش انواع باتری ماشین

کارخانه سپاهان باتری از قدیمی ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید باتری در ایران و خاورمیانه است که موفق به تولید باتری های با کیفیت شده است. برند اوربیتال کارخانه سپاهان باتری از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین باتری های خودرویی موجود در بازار باتری است. باتری اوربیتال دارای سطح کیفیت بسیار بالایی است که باعث شده است نظر مثبت کارشناسان و مصرف کنندگان را به خود جلب کند زیرا دارای عملکرد فوق العاده ای است. کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد.

باتری 12 ولت ، 42 آمپر صبا باتری

باتری خودرو یکی از مهمترین قطعات خودرو محسوب میشود که وظیفه تامین برق خودرو و بخش هایی که برای فعالیت به برق نیاز دارند را بر عهده دارد. باتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اهمیت آن به حدی است که عملکرد آن بر عملکرد دیگر قطعات خودرو تاثیر گذار خواهد بود. از عمده وظایف باتری ماشین باید به تامین انرژی مورد نیاز برای استارت را نام برد. باتری ماشین بر اساس قابلیت تعمیر به مدل‌های مختلف دسته بندی می‌شود. نکته حائز اهمیت آن است که شما حق انتخاب ندارید و جعبه باتری به صورت پیشفرض از طرف کارخانه سازنده نصب می‌شود.

برای زمان های استارت زدن، استفاده از بوق، چراغ و غیره باید جریان برقی را داشته باشیم و این جریان برق از منبعی به این نکاس باتری قطعات فرستاده شود. در خودرو ها سیستمی وجود دارد که متشکل از مدار های الکتریکی بوده و می تواند انرژی مورد نیاز خود را تامین کند. همچنین ذخیره سازی انرژی بسیار مهم بوده و می توانند در مواقع ضروری این انرژی را برای خودرو تامین نماید. باتی از اصلی ترین اجزای این سیستم بوده که انرژی الکتریسیته مورد نیاز خودرو را تامین می نماید. ما به عنوان نمایندگی سپاهان باتری در شهر تهران، موظف به ارائه خدمات ویژه به مشتریان عزیز هستیم.

  • ممکن است شما به هنگام خرید باتری یو پی اس صبا و باتری خودرویی صبا ، تعدا باتری کهنه داشته باشید، ما به عنوان نماینده رسمی صبا باتری، باتری کهنه UPS شما را خریداری می کنیم و مبلغ آن را از قیمت فاکتور باتری نو کسر می کنیم.
  • می توان گفت یکی از معیار های اصلی انتخاب باتری با کیفیت، تاریخ تولید باتری است، زیرا شما با تاریخ تولید باتری می توانید از وضعیت صفحات سرب کلسیم باتری اوربیتال خود با خبر شوید که کاملا سالم هستند و یا دچار فرسودگی شده اند.
  • شرکت سپاهان باتری در اصفهان واقع شده است و جزو بهترین تولیدکنندگان در صنعت باتری کشور است.
  • شما می توانيد برای تهیه باطری ماشین در تهران بصورت تلفنی در سایت باتری من اقدام کنید.
  • عملیات اجرایی کارخانه برنا باتری ظرف مدت کوتاهی در منطقه صنعتی سه راه مبارکه اصفهان انجام و بهره برداری از این طرح ارزشمند صنعتی از سال 1373 آغاز گردید.