بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | boostercctv

کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد. تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند. این تضمین می کند که فیلم یک دوربین مداربسته خاص است و به هیچ وجه دستکاری یا اصلاح نشده است. از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد.

http://binacctv.ir

شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. این دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و به صورت فلت ساخته شده که جای کمی را نیز اشغال می کند از طرفی نصب دوربین چشم ماهی بسیار ساده است. یکی از مزایای استفاده از دوربین مدار بسته چشم ماهی این است که در یک محیط اداری، تجاری یا مسکونی اگر بخواهید از دوربین عادی استفاده نمایید نیاز به هزینه های متعدد دیگری همچون ترانس، دی وی آر، هارد، سیم کشی، نصب و غیره پیدا می کنید. در صورتی که با نصب یک دوربین 360 درجه چشم ماهی تمامی این امکانات در یک دوربین خلاصه می شود.

  • می‌توانیم به دوربین هایك ویژن 2 مگاپیكسلی مدل DS 2CE16D0T VFIR3F اشاره كنیم.
  • شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید.
  • دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند.
  • دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند.
  • به این دلیل که این مدل ها در بازار وجود دارند و به راحتی در دسترس هستند.
  • بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست.

این دوربین‌ها سال‌های طولانی می تواند تصاویر و برای شما ذخیره کنند اما با مرور زمان و گذشت سالها کیفیت تصویر هم پایین خواهد آمد. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و … آنها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز نصب کرد و یک راه عالی برای جلوگیری از جرم قبل از وقوع دارد. یک دوربین امنیتی PTZ می تواند جایگزین 2/3 دوربین های ثابت بدون حرکت سر شود.

بهترین مارک دوربین مداربسته

مجله خبری بوستر دوربین مدار بسته مکعبی معمولا زاویه دید مناسبی دارد و می تواند برای نظارت بر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد. دوربین مداربسته یا در واقع دوربین های نظارتی همان طور که در بالا به آن اشاره شد دارای انواع مختلف با کاربردها و ویژگی های گوناگون هستند که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن داشته باشند. دوربین های دارای لنز موتوردار، دیجیتال و هوشمند که قابلیت کنترل از راه دور را دارند در واقع از گرانترین انواع دوربین مداربسته در بازار به شمار می آیند. این نوع تجهیزات به مانند دیگر تجهیزات حفاظتی و نظارتی توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان متعددی به بازار عرضه می شوند و برای خریدی مطمئن نیاز به شناخت دقیق آن ها داریم. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HFW1400DP

کابل دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود. قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد. نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد.

چرا به دوربین مداربسته نیاز داریم و ویژگی‌های اساسی آن‌ها چیست؟