بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم. کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد. معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود. لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند. به شما کمک میکنیم که امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید؛ شرکت کیانام ارتباط تولید کننده تجهیزات نظارت الکترونیک و دوربین مداربسته با برند اسفیورد در ایران می باشد و با تمرکز بر خدمات پس از فروش شایسته و آموزش های قبل و بعد از خرید است.

http://binacctv.irاز آنجایی که برند های برتر در راستای حفظ رضایت مشتری، محصولات خود را با کیفیت بالا تولید می کنند. اینکه به چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم و قصد داریم آنها را کجا نصب کنیم؟ طبیعی است که اگر محل نصب فضای آزاد است، باید در برابر ضربه، رطوبت و گردوغبار مقاوم باشد. دوربین های دام با لنز ثابت یا فیکس زاویه دید گسترده ای دارند و فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. با این تفسیر که هر چه فاصله کانونی کمتر باشد، زاویه دید دوربین مداربسته بیشتر است. فاصله کانونی در لنز های ثابت مشخص است و بطور مثال دوربین دام با فاصله کانونی 4 میلیمتر زاویه دید بیشتری نسبت به دوربین دام 6 میلیمتر دارد. اکثر دوربین های دام دارای قابلیت دید در شب هستند که این امر به واسطه LED های مادون قرمزی که در مجاورت لنز قرار دارد، حاصل می شود.

  • در یک دسته بندی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد.
  • نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است.
  • تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید.
  • و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند.

این نوع لنز ها قابلیت تنظیم با فاصله کانونی را دارند و یکی از تنظیمات رایج که برای لنزهای وریفوکال به کار می برند از 3 تا 9 میلی متر است. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. قرمز شدن تصویر دوربین مداربسته یکی از مشکلات شایع در دوربین‌های مدار بسته است که دلایل مختلفی دارد. در كنار این دوربین‌‌های به صرفه با نصب و آموزش استفاده آسان، دوربین تحت شبكه IP هایك ویژن برای مقاصد جدی‌تر كاربرد دارند.

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا

اگر می خواهید سیستم نظارتی خود را از راه دور کنترل کنید باید دوربین های دام تحت شبکه را انتخاب کنید. در کل این سیستم ها انعطاف پذیری بالاتری دارند و اگر برای خرید محدودیت مالی ندارید، پیشنهاد می شود تا این نوع از دوربین های دام را انتخاب کنید. برد دید در شب در برخی از دوربین های دام تا 50 متر می رسد که برای استفاده در فضای داخلی یا فضای آزاد مناسب می باشند.

اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند. آنها را می توان به صورت تکی یا جفت استفاده کرد و دارای مجموعه ای از ویژگی ها مانند دید در شب، پوشش مقاوم در برابر خرابکاری و مشاهده از راه دور است. ما شما را با انواع مختلف دوربین های امنیتی خانگی در دسترس آشنا می کنیم و در مورد مشخصات، مزایا و معایب آنها صحبت می کنیم. ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم داد. نوع لنز یکی از عواملی است که در کیفیت تصویر و زاویه دید دوربین مداربسته تاثیر می گذارد. دوربین های دام بر اساس نوع لنز به دو دسته لنز ثابت و لنز متغیر تقسیم می شوند.

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD