بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | boostercctv

همچنین می مجله خبری بوستر دوربین به سایر قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،Intrusion Detection ،Line Crossing و… نیز اشاره کرد. در ابتدای لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن، دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و بولت قرار گرفته اند. دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار مناسبی بوده و تصاویر با کیفیتی ارائه می دهند.

  • برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود.
  • اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.
  • به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد.
  • یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند.
  • در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید.
دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد. تارتن دژ آریانا یکی از بهترین مجریان سیستم های نظارتی – حفاظتی و شبکه در ایران است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته، خدماتی از قبیل آموزش و مشاوره رایگان، طراحی، بازدید و کارشناسی محل و فروش سایر تجهیزات حفاظتی را نیز در مجموعه فعالیت خود دارد. ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت، اصلی ترین خط مشی تارتن دژ آریانا است. این برند با وجود چینی بودن علاوه بر کشور چین در سراسر دنیا شناخته شده است.

http://binacctv.ir

البته طراحی و شکل ظاهری دوربین های دام موجب شده تا این دوربین مداربسته برای نصب روی دیوار و سقف مناسب تر باشد. بعلاوه از آنجایی که مقاومت زیادی در برابر شرایط بد آب و هوایی ندارد، بهتر است که بطور کل برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

راهنمای خرید دوربین تحت شبکه هایک ویژن

اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .

تعیین بودجه خرید دوربین مداربسته

این نوع دوربین ها بهترین برای نظارت در فضای باز هستند در صورتی که دوربین های مداربسته مادون قرمز نمی توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. دوربین های روز و شب محدوده دینامیکی گسترده ای برای عملکرد در شرایط مختلف مانند تابش خیره کننده، نور مستقیم خوردشید، انعکاس و نور پس زمینه قویرا در هر زمان دارند. با افزایش تعداد جرایم و فعالیت های ضد اجتماعی در عصر مدرن، امنیت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

دوربین خودرو چه کاربردی دارد ؟