بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | boostercctv

این سیستم را می توان با استفاده از برنامه های دوربین امنیتی سازگار به آیفون، اندروید، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل کرد. علاوه بر این، می‌توانید روی یک NVR جداگانه (ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) سرمایه‌گذاری کنید تا تمام فیلم‌های آرشیو شده را در آنجا ذخیره کنید. به همین دلیل است که راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته IP با هزینه نگهداری کمتر بسیار مقرون به صرفه تر است. امروزه دوربین مداربسته دام داهوا و دوربین مداربسته دام هایک ویژن جزو پرفروش ترین دوربین های دام موجود در بازار محسوب می شوند.

امکانات و قابلیت های دوربین مدار بسته

دوربین های گلوله ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند و یک انتخاب عالی برای برنامه های امنیتی و نظارتی هستند. کیفیت ساخت مقاوم در برابر آب و هوا به زنده ماندن در محیط های چالش برانگیز برای سال های آینده کمک می کند. چه کار میکنی؟ خوب، دوربین های دید در شب مادون قرمز راه حلی برای شما هستند. با این حال، با توجه به سطح امنیتی که دریافت می کنید، آنها کاملاً برای خانه و تجارت شما ارزش دارند. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند.

  • به همین منظور برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید نیازهای کاربری مورد نظر خود را شناسایی کنید.
  • در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود.
  • دستگاه دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد.
  • یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.
  • برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید.
در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و … قیمت دوربین مداربسته(بدون تجهیزات)، از 300 هزار تومان شروع می شوند و با افزایش و بهبود کیفیت، نوع و لنز های آنها، این قیمت افزایش می یابد و به مثبت یک میلیون تومان می رسد. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند. دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد.

گارانتی و قیمت دوربین ارزان قیمت

این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید.

و هر مجله خبری بوستر دوربین یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد. در دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد. توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت. ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد.

http://binacctv.ir