بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | boostercctv

معمولا مجله خبری بوستر دوربین مورد استفاده در محیط‌های صنعتی با تجهیزاتی که در سایر مناطق استفاده می‌شوند کمی متفاوت است. سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها اصطلاحا دوربین مدار بسته صنعتی نیاز دارند. دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی بیشتر در معرض آسیب دیدن و خرابکاری قرار دارند.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند بوش

دوربین مداربسته رینگ را می‌توان بهترین دوربین مداربسته بیسیم معرفی کرد. بهترین دوربین مداربسته برای منزل می‌تواند با ارائه مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته در داخل و خارج از خانه، آرامش بیشتری را به شما ارائه دهد. دوربین‌های مداربسته خانگی هم در روز و هم در شب کار می‌کنند و وقتی کسی یا چیزی را شناسایی می‌کنند، هشداری را در گوشی هوشمندتان به شما ارسال می‌کنند. هنگامی که دوربین مداربسته حرکتی را تشخیص می دهد ، شروع به ضبط ویدیو می کند، بنابراین شما یک رکورد کامل از آنچه اتفاق افتاده است دارید. بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی در اشکال مختلف از جمله دام، بولت، فیش آی و … همراه با تکنولوژی هایی نظیر IP ،HD و وایرلس در بازار عرضه می شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات هنوز برخی از قطعات مورد نیاز برای تولید دوربین مداربسته از کشور های خارجی وارد می شود ودرداخل کشور مونتاژ می گردد.

دید در شب EXIR

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم بر خلاف انواع دیگر با استفاده از امواج وایرلس می‌توانند تصاویر را انتقال دهند. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع دوربین، جابه‌جایی و حمل و نقل آسان است. این دوربین‌ها به شکل استوانه یا مستطیل هستتد و معمولا به دیوار نصب می‌شوند‌. این دوربین‌ها در بیشتر مواقع دید در شب دارند و کیفیت بسیاری را هم از خود نشان داده‌اند. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بر اساس شکل ظاهری به دسته ‌های مختلفی از جمله بولت و دام تقسیم می‌شوند.

بهترین دوربین مدار بسته سامسونگ sumsung

در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.

http://binacctv.irدر چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته ایرانی داشته باشید. برای دانلود فایل بهترین دوربین مداربسته ایرانیکافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل دوربین مداربسته ایرانی به ایمیل شما ارسال بشه. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است.

  • DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است.
  • برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت.
  • در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.