بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | boostercctv

کارشناسان از چند روش مختلف استفاده کردند تا مطمئن شوند که دوربین‌های امنیتی از نظر قابلیت‌ها با هم برابری می‌کنند. برخی از دوربین های مداربسته در فضای باز دارای مادون قرمز داخلی هستند. این نه تنها دیدن اشیا را برای دوربین آسان‌تر می‌کند، بلکه دیدن در تاریکی بیرون از خانه برای شما نیز مفید است.

یک داستان واقعی در مورد خرید دوربین مداربسته

دوربین آنالوگ سیگنال ویدیو را از طریق یک کابل هم محور به واحد DVR ارسال می کند. در این سیستم ها، DVR مسئول رمزگذاری و ضبط سیگنال های ویدیویی گرفته شده توسط دوربین است. DVR هم با نرم افزاری طراحی شده است که تنظیمات و گزینه های مختلف دوربین را مدیریت می کند. در یک سیستم امنیتی آنالوگ، DVR برای ضبط ویدیو و تماشای آنها ضروری است. این دوربین‌ها معمولا روی سقف وصل می‌شوند و جزو دوربین‌های بیسیم به شمار می‌آیند.

  • نحوه کار این ویژگی به این صورت است که بر اساس اختلاف بین تیره ترین نقطه تصویر تا روشن ترین نقطه تصویر را تعیین می کند و از ادغام این دو تصویری واضح را به ثبت می رساند.
  • این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید.
  • زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند.
این برند عمر کوتاهی داشته (5 سال) و از قطعات شرکت sectec برای برند خود استفاده می‌کند. این برند هم جزو بهترین‌های بازار ایران بوده و یکی دیگر شرکت‌های تخصصی درزمینهٔ تولید دوربین‌های امنیتی و نظارتی مداربسته است. بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا بهتر است که دارای قابلیت چرخش 360 درجه نیز باشد. با وجود این ویژگی می توان به راحتی دوربین مداربسته را از راه دور به زوایای مختلفی چرخش داد و تمامی بخش های محیط را زیر نظر قرار داد به گونه ای که هیچ یک از بخش ها از دسترسی و کنترل خارج نشوند. Longse یکی دیگر از تولیدکنندگان انواع دوربین مداربسته در آسیای شرقی است. اما دوربین‌های مداربسته باکیفیتی در میان تولیدات این شرکت دیده می‌شود.

http://binacctv.irمجله خبری بوستر دوربین سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود. راه‌حل دوربین مداربسته D-Link همچنین توسط نرم‌افزار DCMS پشتیبانی می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد در هر زمان از هر نقطه اسکن انجام دهند. هایک ویژن بزرگ‌ترین تأمین کننده محصولات و راه حل‌های نظارت تصویری در جهان است.

بهترین دید در شب دوربین مداربسته

دوربین های Lorex همچنین دارای قابلیت پخش صدای دو طرفه است و از وسعت دید بالا (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم را پشتیبانی می‌کند. همانطور که در بخش معرفی برندها ذکر شده، برند هایک ویژن با وجود دارا بودن مهم ترین ویژگی ها و مزایا، دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. وجود نویزها، امواج آنالوگ را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث کاهش کیفیت تصاویر دوربین مداربسته می شوند. از سال 2001 تا کنون دوربین های مداربسته داهوا دارای به روز ترین و پیشرفته ترین امکانات بوده اند. در حقیقت دوربین های مداربسته هایلکوک، زیر مجموعه شرکت مادر هایک ویژن محسوب می شوند و قیمت پایین تری دارند. دوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است.

CP PLUS – بزرگ‌ترین برندهای دوربین مدار بسته