بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | boostercctv

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید.

اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. برای معرفی و انتخاب بهترین دوربین مداربسته، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین عوامل توجه به شرایط محیط مدنظر شما و قابلیت‌های خاص دوربین است. بهتر است بدانید که دوربین‌های مداربسته دیجیتال مزایای بسیاری نسبت به انواع دیگر دوربین دارند. این دوربین‌ها کیفیت بالاتری نسبت به دوربین‌های مداربسته آنالوگ داشته و دارای قابلیت پردازش بهتر و سریع‌تر تصاویر نیز هستند. تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های دیجیتال در کارت حافظه دستگاه ضبط شده و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از اینترنت به آن‌ها دسترسی کامل داشته باشید.

http://binacctv.irمی توان اینطور گفت که مجله خبری بوستر دوربین بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد. اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد. رزولوشن خروجی این دوربین 2 مگاپیکسل 1080P با سنسور تصویر F38 و پردازنده XM330 میباشد. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند. 1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود.

۳-تکنولوژی دوربین مداربسته :

توصیه ما این است که قبل از خرید دوربین مداربسته، راهنمای خرید دوربین مداربسته را در وب سایت ما مطالعه فرمایید و با تیم ما نیز در ارتباط باشید. این در حالی است که شاید استفاده از دوربین اسپید دام در اغلب محیط‌های اداری و مسکونی لازم نباشد. در محیط‌های صنعتی معمولا تجهیزات و مکان‌هایی که نیاز است توسط یک سیستم نظارت تصویری مورد پایش قرار گیرد به دلیل که به سبب شرایط این نوع محیط با فاصله از یکدیگر قرار دارند.

  • این سیگنال تحت فرمت و کدینگ‌های خاصی برای ذخیره شدن به سمت دستگاه ضبط کننده تصاویر منتقل می‌شود.
  • بهترین دوربین مداربسته برای منزل می‌تواند با ارائه مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته در داخل و خارج از خانه، آرامش بیشتری را به شما ارائه دهد.
  • از آن زمان، این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است.
  • زاویه ضبط فیلم در این دوربین ها مشخص نیست، به همین دلیل سارقان به دام آن می افتند.

بهترین دوربین مداربسته خانگی و همچنین بهترین برند دوربین مداربسته بازار ایران قطعاً متعلق به Xiaomi است. در ابتدا باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در زمان خرید دوربین مداربسته شما باید نیاز سنجی کنید و محیط استفاده را در نظر بگیرد و پس از آن که متوجه این موضوعات شدید به انتخاب بهترین دوربین مداربسته بپردازید. با توجه به این حقایق، دوربین مدار بسته های با پروتکل های مختلف امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهند داشت و این یک نقطه ضعف بزرگ در سیستم تجهیزات مدار بسته تحت شبکه به شمار می آید. ONVIF در واقع یک توافقنامه جهانی است برای ایجاد یک استاندارد بین المللی جهت تولید و ارتباط بین دوربین های مدار بسته تحت شبکه و مراکز کنترل برند های مختلف می باشد. واژه ONVIF مخفف لاتین Open Network Video Interface Froum می باشد که به معنای انجمن ارتباط ویدیویی تحت شبکه قابل گسترش می باشد.

نیازسنجی جهت خرید دوربین مداربسته ایرانی ارزان قیمت و مناسب