برندهای دوربین مداربسته در شرکت برنا بنیان | boostercctv

برای دانلود فایل بهترین دوربین مداربسته ایرانیکافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل دوربین مداربسته ایرانی به ایمیل شما ارسال بشه. قیمت دوربین های مداربسته AHD ایرانی به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که فروشگاه دیجی رانو برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود. تولید محصول شرکت برایتون از سال 1392 آغاز شد و این شرکت در حالی که این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سوئیچ POE هم بود شروع به تولید دوربین های مداربسته برایتون کرد. در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.

برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟

دوربین مداربسته SVISION دارای انواع دوربین های اس ویژن تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ SVISION می باشند. دوربین مداربسته گاردین دارای انواع دوربین های Guardian تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ Guardian می باشند. برند Keeper دارای انواع دوربین مدار بسته کیپر تحت شبکه، AHD و آنالوگ می باشد. به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است.

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

مجله خبری بوستر دوربین های لوکیکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد. دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست. هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است. هر دوی این‌ها به مشتریان هایک ویژن اجازه می‌دهد تا از محصولات در کلاس جهانی که با جدیدترین فناوری طراحی شده‌اند بهره‌مند شوند. این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین‌های مداربسته این برند در تمام ایران قابل‌دسترسی راحت باشد. البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشت‌شمار هستند.

http://binacctv.ir

یونی ویو یک برند چینی بوده و پس از هایک ویژن، به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند های چینی فعال در بازار معرفی می شود. به خاطر داشته باشید که نرم افزار ها و برنامه های طراحی شده مخصوص دوربین های این برند قدرت عملکردی بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. یونی ویو به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در زمینه طراحی و ساخت دوربین های مداربسته می باشد. به همین علت هم محصولات تولیدی این برند قدرت عملکردی بالایی داشته و همراه با تعرفه ای مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در صورتی که شما هم به دنبال بهترین مدل های دوربین هستید، با خیال راحت می توانید از یونی ویو استفاده نمایید. امروزه برندهای برتر دوربین مدار بسته اقدام به تولید و عرضه دوربین‌هایی می‌کنند که پاسخ‌گوی نیازهای کاری شرکت‌ها و کاربران خانگی است.

  • درست است که برخی دوربین‌های آنالوگ قیمت کمتری نسبت به دوربین‌های آی‌پی دارند، اما در مقابل کیفیت تصویری کمتری ارایه می‌کنند و تفکیک‌پذیری پایین‌تری نیز دارند.
  • اسفیورد یکی از معتبرترین برندهای دوربین مداربسته بی سیم در ایران است و با به کارگیری دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولاتی با کیفیت قابل قبول و سازگار با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و روانه بازار می کند.
  • طی این دوره یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان دوربین های مداربسته شد.
  • VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است.
این نکته را مد نظر داشته باشید که از محصولات شرکت بوش تا سال 2016 در بیش از 260 فرودگاه ، 790 کارخانه ، 970 ساختمان دولتی ، 290 ایستگاه مترو و قطار و 780 فروشگاه بهره گرفته شده است. محصولات داهوا در بیش از 180 کشور با کارمند در سراسر جهان نصب و راه اندازی شده‌ اند. همچنین در نظر داشته باشید که این شرکت 800 شریک کاری و 35 نماینده در سراسر جهان دارد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد.

پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت