برندهای دوربین مداربسته | boostercctv

ما در تیم دیجیرانو با توجه به نظرات کاربرانمان در سایت دیجی رانو و تجربیات تیم های فنی خودمون به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میدیم. انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین. تجهیزات مورد نیاز دوربین مداربسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل ارتباطی و…. که جهت خرید و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید.

پکیج دوربین مداربسته

بدون شک مجله خبری بوستر دوربین محصولات ایرانی ساده تر و کارآمدتر است و همچنان جا برای افزایش کیفیت و سهولت استفاده از این محصولات وجود خواهد داشت. شما به راحتی می توانید این محصولات را مقایسه و خریداری کنید و نگران مراحل مختلف نصب و استفاده از این دستگاه ها نباشید. این شرکت که محصولاتش است به شکل گسترده در بازار ایران پیدا می‌شود دوربین‌های قدرتمندی برای سلایق مختلف در نظر گرفته است.

http://binacctv.irدر حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند. سپاس از حمایت شما ، درباره برند مورد نظر شما تجربه ای نداشتیم ولی همه برندهای مطرح روزی ناشناخته بودن و با کیفیت و تداوم تولید و خدمات مناسب برند شده اند . اگر شما هم برندی را می‌شناسید که در بازار داخلی وجود دارد و تقاضای خوبی هم برای محصولات آن برند هست، حتماً در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. در سال 2002، داهوا اولین شرکتی در چین بود که یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتالی یکپارچه هشت کاناله را راه‌اندازی کرد. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند.

دیدگاه در “دوربین مداربسته ایرانی | بررسی کامل دوربین های ایرانی”

این شرکت نیز به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته است تا بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرد. در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید. از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد.

اگر قصد خرید بیش از یک دوربین را برای نظارت بر محیط‌های تولیدی، کارخانه‌ها یا شرکت دارید، بهتر است به سراغ شرکت‌های بزرگی بروید که در این زمینه فعالیت دارند و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آیند. پرشیا سیستم با سابقه چند ساله در این زمینه قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای شما است. همچنین در کشور ما به دلیل اینکه برند های مختلفی وجود دارد، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی تا حدود زیادی سخت شده است! به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.

  • یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم.
  • محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد.
  • به تازگی در سال 2019 این شرکت سری دوربین های مداربسته جدید خود با نام i-pro را معرفی کرده کرد.
  • این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.