برندهای دوربین مداربسته | boostercctv

این دوربین‌ها گزینه مناسبی برای نصب در نقاط ورودی و خروجی مکان‌هایی است که نور زیادی ندارند و هنگام خروج از محیط ممکن است کیفیت نور کم شود. پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا تصاویر ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد. به‌طور معمول، دوربین‌های ساخت این شرکت برای نصب در محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب هستند. در مقاله انتقال تصویر دوربین مداربسته به طور مفصل اطلاعات مربوط به هر کدام از روش ها داده شده است.

خدمات دوربین مداربسته

به‌طور معمول، بیشتر مجله خبری بوستر دوربین‌ها به دنبال دوربین‌های آی‌پی با کیفیت اچ‌دی هستند تا بتوانند با سهولت به فیلم‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند. دوربین‌هایی که با کیفیت اچ‌پی تصاویر را ضبط می‌کنند پهنای باند بیشتری را مصرف می‌کنند و نیازمند یک اینترنت ثابت و پر قدرت هستند، علاوه بر این، برای ذخیره‌سازی تصاویر این دوربین‌ها به هارددیسک‌هایی با ظرفیت بالا نیاز دارید. پاناسونیک در سال 1955 در ژاپن تاسیس شد و هدف اول این برند تولید سیستم های صوتی برای سخنرانی ها بود. از مزایای این برند میتوان به قابلیت ZIP STREAM (فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت) و امنیت بالا و معایب آن می‌توان به قیمت نسبتا بالا و عدم ضبط صدا در بسیاری ازمدل های آن اشاره کرد. شرک ویووتک محصولات خود را به مدت 1.5 سال تحت پوشش کامل گارانتی قرار می دهد که شامل خدمات تعویض محصول یا تعمیر آن در محل باشد و این کار در اعتماد و اطمینان خریداران از محصول تاثیرگذار است.

برند برتر دوربین مداربسته در سال 1401

دارای قابلیت POE که باعث تامین انرژی مورد نیاز دوربین، توسط کابل شبکه می شود. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

  • برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است.
  • به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان خرید به این برندها نهایت دقت را داشته باشید و انتخاب خود را از میان این برندها کنید.
  • این مسئله باعث شده تا تمرکز این برند از دوربین های مداربسته به سمت دیگر محصولات کشیده شود.
  • در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود.
به دلیل تحریم ها و مشکلات واردات، در بسیاری از صنایع، محصولات خارجی به راحتی به دست خریداران نمی رسد و در این کار موانعی وجود خواهد داشت. یکی از صنایعی که موانع، منجر به خودکفایی و تولید محصولات باکیفیت در داخل شد دوربین های مداربسته است. در این مطلببهترین مارک‌های دوربین مداربستهرا از نظر کیفیت، قیمت و ارزش خرید باهم مقایسه کرده‌ایم. بهترین مارک های دوربین مداربسته به ترتیب هایک ویژن (ساخت چین)،‌ ویوتک (تایوان)، اکسیس (سوئد) هستند.

بهترین مارک دوربین مداربسته: چگونگی تقلبی بودن برندهای دوربین مداربسته

سلام محمد جان، ما به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میکنیم چرا که این دوربین ها دارای سرور در داخل ایران هستند و در هنگام اختلالات اینترنتی تصویر شما قطع نمیشه. علاوه بر این ها دوربین مدار بسته اکسوم از نظر قیمتی نیز به صرفه و اقتصادی است. بله این کار شدنی است، برای این کار باید تنظیمات مربوط به ایمیل در دستگاه را انجام داد. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید تا بتوانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی تلگرام ببینید. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

http://binacctv.ir