برندهای دوربین مداربسته | boostercctv

به تازگی در مجله خبری بوستر دوربین 2019 این شرکت سری دوربین های مداربسته جدید خود با نام i-pro را معرفی کرده کرد. محصولات تولیدی این برند معمولا پشتیبانی خوبی دریافت کرده و طول عمر بالایی دارند. جدا از همه این موارد، کاربران با خیال راحت می توانند محصولات تولید شده توسط شرکت بوش را برای بالا بردن امنیت ساختمانشان مورد استفاده قرار دهند.

برند یونی ویو

این دوربین‌ها گزینه مناسبی برای نصب در نقاط ورودی و خروجی مکان‌هایی است که نور زیادی ندارند و هنگام خروج از محیط ممکن است کیفیت نور کم شود. پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا تصاویر ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد. به‌طور معمول، دوربین‌های ساخت این شرکت برای نصب در محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب هستند. در مقاله انتقال تصویر دوربین مداربسته به طور مفصل اطلاعات مربوط به هر کدام از روش ها داده شده است.

به دلیل تحریم ها و مشکلات واردات، در بسیاری از صنایع، محصولات خارجی به راحتی به دست خریداران نمی رسد و در این کار موانعی وجود خواهد داشت. یکی از صنایعی که موانع، منجر به خودکفایی و تولید محصولات باکیفیت در داخل شد دوربین های مداربسته است. در این مطلببهترین مارک‌های دوربین مداربستهرا از نظر کیفیت، قیمت و ارزش خرید باهم مقایسه کرده‌ایم. بهترین مارک های دوربین مداربسته به ترتیب هایک ویژن (ساخت چین)،‌ ویوتک (تایوان)، اکسیس (سوئد) هستند.

برند های دوربین مداربسته ایرانی

سلام محمد جان، ما به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میکنیم چرا که این دوربین ها دارای سرور در داخل ایران هستند و در هنگام اختلالات اینترنتی تصویر شما قطع نمیشه. علاوه بر این ها دوربین مدار بسته اکسوم از نظر قیمتی نیز به صرفه و اقتصادی است. بله این کار شدنی است، برای این کار باید تنظیمات مربوط به ایمیل در دستگاه را انجام داد. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید تا بتوانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی تلگرام ببینید. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

  • همانطور که می دانید بوش تولید کشور آلمان و یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه تولید وسایل برقی است.
  • سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است.
  • همچنین واسه دیدن انواع این دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته اکسوم میتونین از طریق سایت دیجیرانو اقدام نمایید.
  • اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند.

دارای قابلیت POE که باعث تامین انرژی مورد نیاز دوربین، توسط کابل شبکه می شود. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

http://binacctv.ir