برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی حفاظت و امنیت | boostercctv

شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد. برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. جالب است که بدانید برند هایک ویژن در سال 2018 توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند.

اما بهترین برند دوربین مداربسته کدام هستند؟

اگر تجربه استفاده از هرکدام ازین برندها را دارید لطفا درمورد آن برند نظر خود را ثبت کنید. ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد. دوربین های جعلی معمولا خیلی تابلو هستند و معمولا از نظر ظاهری با برند اصلی خیلی متفاوتند. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه.

http://binacctv.irاز سال 2014 میلادی تاکنون برند داهوا جزو ده برند برتر در دوربین های مداربسته بوده است. داهوا که تولید کشور چین است در سال 2015 رتبه دوم را برای محصولات و خدمات نظارت تصویری کسب کرد. همچنین در سال 2016 از بین 50 برند برتر توانست رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد. این برند به دلیل کیفیت تصاویر خوب در دوربین های خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است. همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند.

برند ویدیو پارک

مجله خبری بوستر دوربین تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید. و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.

  • نظرات خود را در خصوص این برندها و تجریات خود را در زمان استفاده از دوربین مداربسته های مختلف از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید.
  • اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است.
  • به همین علت هم خدمات پس از فروش فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار داده است.
  • کیفیت دوربین های مداربسته ایرانی قابل رقابت با نمونه های خارجی است، در واقع تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در ایران از آخرین تکنولوژی ها در ساخت محصولات استفاده می کنند.
  • محصولات تولیدی این برند معمولا پشتیبانی خوبی دریافت کرده و طول عمر بالایی دارند.
پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. کیفیت بالای ضبط در مقابل کیفیت پایین ضبط در این دوربین مداربسته نقطه تناقضی برای خریداران این دوربین مداربسته است . لنز های تولیدی سونی بخش عمده ای لنز های موجود در بازار نو نیم (بی نام) بازار تجهیزات حفاظتی را در بر می گیرد . این لنز ها کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر لنز هایی که در بازار این نیم این صنعت عرضه می شوند بر عهده دارد .

دوربین مداربسته برند هایک ویژن