برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی حفاظت و امنیت | boostercctv

دوربین های مداربسته داهوا همانند تمامی دوربین های دیگر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. در این مطلب لیستی از 50 شرکت تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی را می بینید و با آنها اشنا می شوید. برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد .

هشت معیار کلیدی مهم برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته

مجله خبری بوستر دوربین تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید. و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.

http://binacctv.ir

شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد. برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. جالب است که بدانید برند هایک ویژن در سال 2018 توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند.

  • این دوربین ها با توجه به قابلیت های بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.
  • در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.
  • در این مقاله ما سعی کردیم تا شما را با برند های برتر دوربین مداربسته آشنا کنیم.
  • زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است.
پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. کیفیت بالای ضبط در مقابل کیفیت پایین ضبط در این دوربین مداربسته نقطه تناقضی برای خریداران این دوربین مداربسته است . لنز های تولیدی سونی بخش عمده ای لنز های موجود در بازار نو نیم (بی نام) بازار تجهیزات حفاظتی را در بر می گیرد . این لنز ها کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر لنز هایی که در بازار این نیم این صنعت عرضه می شوند بر عهده دارد .

برند برتر دوربین مداربسته در سال 1401

امروز ما قصد داریم تا در مورد برند های برتر دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد.

۶) خرید یک دوربین نو نیم و یا با مارک ساختگی و یا با برند جعلی صلاح می باشد؟