برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی حفاظت و امنیت | boostercctv

شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد. برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. جالب است که بدانید برند هایک ویژن در سال 2018 توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند.

بررسی بهترین برند دوربین مدار بسته ی یونی ویو (Uni view)

از سال 2014 میلادی تاکنون برند داهوا جزو ده برند برتر در دوربین های مداربسته بوده است. داهوا که تولید کشور چین است در سال 2015 رتبه دوم را برای محصولات و خدمات نظارت تصویری کسب کرد. همچنین در سال 2016 از بین 50 برند برتر توانست رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد. این برند به دلیل کیفیت تصاویر خوب در دوربین های خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است. همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند.

برندهای اصلی و برندهای متفرقه

محصولات تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید. و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.

  • این ویژگی تا حدودی همان ویزگی H.265+ است که پیش از این در دوربین های هایک ویزن ، هایلوک و یونی ویو نیز استفاده شدهاست .
  • چهره های خاص را می توان از قبل ثبت نام کرد تا هنگام شناسایی ، زنگ خطر ارسال شود مانند دزدان سابقه دار ، مجرمان تحت تعقیب و غیره.
  • در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.
  • امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم.
  • سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی.
  • هایک ویژن یکی از برند های قدیمی و با تجربه فعال در زمینه طراحی و فروش دوربین مداربسته به حساب می آید.
امروز ما قصد داریم تا در مورد مجله خبری بوستر دوربین های برتر دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد.

http://binacctv.irپلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. کیفیت بالای ضبط در مقابل کیفیت پایین ضبط در این دوربین مداربسته نقطه تناقضی برای خریداران این دوربین مداربسته است . لنز های تولیدی سونی بخش عمده ای لنز های موجود در بازار نو نیم (بی نام) بازار تجهیزات حفاظتی را در بر می گیرد . این لنز ها کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر لنز هایی که در بازار این نیم این صنعت عرضه می شوند بر عهده دارد .

قیمت بهترین برند دوربین مداربسته