برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | boostercctv

با شناسایی و خرید از بهترین ها، شما می توانید محصولاتی را دریافت کنید که طول عمر بالایی داشته و قدرت عملکردی خوبی را از خود به نمایش می گذارند. امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. شرکت هایک ویژناولین مورد از برند های برتر دوربین مداربسته به هایک ویژن اشاره دارد. هایک ویژن یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته به حساب می آید. محصولات تولیدی این شرکت به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، محبوبیت زیادی هم به دست آورده اند. جالب است بدانید که محصولات هایک ویژن به علت داشتن طول عمر بالا در کنار کیفیت ساخت خوب، می توانند برای ساختمان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

دوربین مداربسته شبکه IP

داهوا یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته‌اند بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد. همچنین واسه دیدن انواع این دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته اکسوم میتونین از طریق سایت دیجیرانو اقدام نمایید. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد. دوربین مدار بسته تحت شبکه برند دی – لینک بسیار مناسب نصب در مصارف خانگی می‌باشد.

دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط دیجیتال و ضبط کننده های تحت شبکه به همراه دوربین های گردان (اسپید دام ) از جمله محصولات این شرکت می باشند. شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است. کمپانی یونی ویو در حال حاضر یکی از کمپانی های پیشرو در طراحی و تولید انواع مدل های دوربین مدار بسته می باشد. راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند. دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند. شرکت داهوا دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان می باشد.

  • یکی از جدید ترین و قوی ترین برند های دوربین مداربسته ، برند هایلوک می باشد.
  • شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته است.
  • یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته است که انواع مختلفی از دوربین‌ها را تولید می‌کند.
  • یونی ویو به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در زمینه طراحی و ساخت دوربین های مداربسته می باشد.
اعزام مجله خبری بوستر دوربینشناس به محل و بررسی مجدد محیط از دیگر مزایای مجموعه ی آریو امنیت در خرید، فروش، و نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین دوربین های موجود در بازار برند داهوا می باشد .این برند که در اکثر کشور های دنیا که در حوزه ی دوربین مداربسته و امنیت نقش آفرینی می کنند کاربرد فراوانی دارد. برند پلکو یکی دیگر از برندهای معروف و البته قدیمی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و تجهیزات نظارتی مکمل است. این شرکت در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و آنالوگ به فعالیت اشتغال دارد.

http://binacctv.ir

برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است. در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد.

معایب دوربین های برند داهوآ