برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | boostercctv

دوربین‌های متحرک که قابلیت چرخش 360 درجه در راستای افقی و 220 درجه در راستای عمودی، بزرگ‌نمایی سطح بالا و طراحی مکانیکی پیشرفته دارند. دوربین‌های حرارتی که قابلیت نظارت تمام وقت بر محیط در طول شب یا روز را می‌دهند و حتا در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز کیفیت مطلوبی دارند. دوربین‌های مداربسته با استفاده از پروتکل آی‌پی قادر به اتصال به شبکه خانگی یا تجاری هستند و می‌توانند از استانداردهای رایج مخابراتی نظیر ADSL/VDSL یا ارتباطات موبایلی برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. دوربین‌های تحت شبکه شرکت دی-‌لینک برای کاربران خانگی و اداری مناسب است و پاسخ‌گوی تمام نیازهای آن‌ها خواهد بود. 3) مقایسه و بررسی مشخصات فنی محصولات سیستم های نظارت تصویری و تجهیزات سیستم های حفاظتی.

ولی باز هم داهوآ در بازار ایران جایگاه خوبی کسب کرده و مردم نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند. اگر شما به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت همراه با پشتیبانی و ضمانت طولانی مدت هستید، بهتر است که از خدمات تیم داهوآ غافل نشوید. هایولک نیز یکی از برندهای برتر دوربین مداربسته است که به لطف قیمت‌‌گذاری مناسب و به‌کارگیری مولفه‌های سخت‌افزاری با کیفیت در ساخت دوربین و دستگاه nvr و dvr هایلوک توانسته است نظر مساعد شرکت‌ها را به خود جلب کند. استفاده ازدوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزیت های بیشتری دارد. در ادامه مطلب انواع دوربین مداربسته تولید ایران را به شما معرفی و مرجع های معتبری را برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد. قابل ذکر است دستگاه‌های هایک ویژن به تازگی به تکنولوژی کمپرسور h.265+ مجهز شده‌‌اند.

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربین های این برند قدرت دید در شب عالی داشته و می توانند تصاویر را با نرخ 60 فریم در ثانیه تهیه نمایند. دوربین های مداربسته برند اکسیس دارای تنوع، کیفیت و طول عمر بالایی هستند. قابل ذکر است دوربین های برند اکسیس جزو دوربین های مداربسته گران قیمت به شمار می آیند. از این رو بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از برندهایی مانند داهوآ و هایک ویژن با کیفیت و قیمت مناسب تر استفاده کنند. حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند داهوا

دوربین مدار بسته با برند یونی ویو اولین تولید‌کننده در دوربین‌های IP بود. می‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.برای خرید دوربین مدار بسته به نکاتی همچون برند؛ کیفیت؛ مشخصات و ویژگی و همچنین قیمت باید توجه کنیم. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از دوربین های مدار بسته در سطح شهر و فروشگاه ها و به خصوص منازل مسکونی به شدت احساس می شود. به این صورت که در اکثر سازمان ها، موسسات و مجتمع های آپارتمانی برای برطرف کردن نگرانی های امنیتی از دوربین مدار بسته استفاده می شود، چون نصب دوربین مدار بسته آرامش کامل را برای ساکنین فراهم می کند. به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد. این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد.

بوش

همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است. تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است. همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو دستگاه های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است . به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند. این برند در حال حاضر توسط شرکت پارس ارتباط به ایران وارد شده است و این شرکت پخش این محصول را در ایران بر عهده گرفته است .

  • پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد.
  • برای رفع این مشکل باید صبر کنید تا شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته شما سرورهای خودش رو به داخل کشور انتقال بده.
  • محصولات هایلوک انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام، دستگاه های ضبط NVR و DVR و… می باشند.
  • دوربین مداربسته امگا دارای انواع دوربین تحت شبکه امگا و دوربین AHD امگا و همچنین دوربین های آنالوگ امگا می باشند.