بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟ » arioamniyat ir | boostercctv

بهترین مارک دوربین مداربسته را می توان از میان نظرات در مورد دوربین مداربسته پیدا کرد. شناختن پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته می تواند به شما کمک بسیاری در انتخاب و خرید دوربین مداربسته کند. در این مقاله قصد داریم تا چندین برند پرفروش را معرفی کرده و قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته را بررسی کنیم. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است. همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند. شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر در لیست پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا بوده است.

برند دی ام اس dms، یکی از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته ایرانی از نظر امکانات توانایی رقابت و برابری با نمونه های خارجی دارد. به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد. هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد. پاسخ به این سوال که شما تا چه حد میخواهید به سوژه مدنظرتان نزدیک شوید و دیتا بدست آورید به شما کمک میکند تا رزولشن دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. شرکت اکسیس محصولاتی همچون دوربین های امنیتی مداربسته ، رمزگذارهای ویدئویی ، لوازم جانبی آنها و محصولات کنترل دسترسی به همراه نرم افزار مدیریت ویدئو حرفه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

تماس با‌‌‌ ما

رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود. شما در نصب دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی تجربه نصب کدام یک از برند‌های گفته شده را دارید. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید.

  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Megavision به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد.
  • سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته راینهولد به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند.
  • لیست زیر، لیستی از شرکتهای تولید کننده تجهیزات امینتی و دوربین مدار بسته است که با توجه به میزان تراز مالی آنها در سال 2013 طبقه بندی شده اند.

اولین مجله خبری بوستر دوربین از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است. در حال حاضر هدف این شرکت بالابردن کیفیت تولید به منظور دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد، و طی 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد.

دوربین مداربسته | فروشگاه آنلاین فروش دوربین مداربسته ویژه همکاران

برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین های مدار بسته ی هایلوک از لحاظ کیفتی دست کمی از محصولات اصلی برند هایک ویژن ندارند. تنهای نقطه ی تمایز این دو برند در متریال های به کار رفته ی آن می باشد. از زمان های گذشته تا به امروز سیستم نظارت و دوربین های شرکت سونی، بهترین برند دوربین مدار بسته به حساب می آیند.

http://binacctv.ir