بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | boostercctv

به خاطر داشته باشید که هدف این مجله خبری بوستر دوربین، یافتن بهترین راه های ارزان قیمت در جهت طراحی و ساخت دوربین های جدید تر می باشد. لازم به ذکر است که این برند در مقایسه با سایر تیم های فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته، همیشه حرف اول را می زند. بهترین برند دوربین مداربسته برای این کارایی باید از نورپردازی قدرتمندی استفاده کند و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط کند. با این‌حال، ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که دوربین قرار است در چه محیطی مستقر شود و آیا قرار است یک پوشش کامل از محل را ارایه کند یا خیر. شرکت دیجی رانو حدود یک دهه در زمینه سیستم های وب، شبکه و سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت میکند. دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد.

آشنایی با بهترین برند دوربین مدار بسته

جالب است بدانید که های لوک در همین مدت زمان کم توانسته خود را در لیست برند های برتر دوربین مداربسته قرار دهد. علت این مسئله چیست؟ محصولات تولیدی این برند کیفیت فوق العاده مطلوبی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. جدا از این مسئله، های لوک هم در زمینه تولید دوربین های دیجیتال و هم در زمینه طراحی محصولات آنالوگ فعالیت می کند. همین مسئله هم باعث شده تا محصولات تولیدی این برند از نظر سطح کیفیتی در رده بندی های بالایی قرار گیرند. در هر صورت، اگر شما هم به دنبال بهترین و قوی ترین مدل های دوربین مداربسته در موقعیت های مختلف هستید، به راحتی می توانید از خدمات هایک ویژن استفاده نمایید.

ای پی اس IPS

شرکت سونی در سال 1946 توسط “ماسارو ایبوکا” در ژاپن پایه گذاری شد که یکی از برندهای سرشناس و معروف سیستم های امنیتی می باشد. این برند سال هاست که جز برترین هاd بازار ایران به شمار می آید و جزء شرکت ها و کمپانی های قدیمی تولید کننده دوربین های مداربسته است و با تولید محصولات با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است. کیفیت تصویر و دوام محصول در رتبه ی قابل قبول قرار دارد و همین امر موجب افزایش محبوبیت این دوربین ها شده است. این دوربین مدار بسته به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته از انواع و مدل های مختلفی برخوردار است و به همین خاطر مشتریان می توانند بر اساس بودجه و نیازمندی های خود، اقدام به انتخاب یکی از مدل های آن را داشته باشند. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است .

http://binacctv.irدوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است. بوش تولید کننده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی آلمانی است که در سال 1886 توسط رابرت بوش تاسیس و از سال 2008 تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه را آغاز کرد. کارخانجات تولید کننده سیستم های امنیتی بوش هم اکنون در 5 کشور دنیا از قبیل چین ، آلمان ، آمریکا ، پرتغال و مکزیک فعال هستند. شرکت‌ها و برندهای زیادی در زمینه تولید و پخش سیستم دوربین‌ مداربستهفعالیت دارند.

یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد. تصمیم گیری در مورد پوشش دادن همیشه اولین قدم شما در زمان خرید دوربین مداربسته است. چه هدف شما داشتن دوربین مداربسته ایرانی باشد چه به دنبال خرید دوربین مداربسته خارجی باشید. ما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم. اولین پادکست از سری پادکست های ما مربوط به مقاله دوربین مداربسته ایرانی است. از شما دعوت میکنیم نظر و پیشنهادات خود در مورد هر چه بهتر شدن این سری از پادکست ها را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

  • محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود.
  • دوربین‌های ساخت این شرکت از این قاعده مستثنا نیستند و جز بهترین برندهای دوربین مداربسته هستند.
  • همین مسئله هم باعث شده تا محصولات تولیدی این برند از نظر سطح کیفیتی در رده بندی های بالایی قرار گیرند.
  • دوربین مداربسته آلباترون دارای انواع دوربین AHD آلباترون و همچنین دوربین های آنالوگ Albatron می باشند.
  • تمام برندهایی که در اینجا به شما گفته شد، از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور هستند که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خرید کنید.