بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | boostercctv

خرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد. تمامی دوربین های نونیم داخل بازار ایران ساخت کشور چین می باشند، بسیاری از این تجهیزات داخل خود ایران مونتاژ می گردند. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک های جعلی و برندهای ساختگی

گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید. ضمن اینکه قیمت دوربین های برایتون نسبت به دوربین های خارجی پایین تر است. شرکت ژئوویژن در تحقیق و توسعه سیستم های ضبط دیجیتال یا همان دستگاه رکوردر ، سیستم های ضبط تحت شبکه و دوربین‌های آی پی و مگاپیکسل تخصص خاصی دارد. و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند.

نیازسنجی برای خرید دوربین مداربسته ایرانی ارزان و مناسب

Milesight در سال 2011 تأسیس شد این برند ارائه دهنده راه حل های مبتنی بر AIoT است . مطالب منتشر شده در ایران کالا نیوز صرفا نظر کارشناسان این وب‌سایت می‌باشد. احتمالا نام این کمپانی جوان چینی را با گوشی و گدجت‌های هوشمند آن بشناسید، این برند جز گوشی طیف وسیعی از وسایل الکترونیکی پیشرفته را نیز تولید میکند.

http://binacctv.ir

یکی از مزایای استفاده از مجله خبری بوستر دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید. از طرفی خیلی راحت تر میتوانید نسبت به اصل یا غیر اصل بودن محصول آگاه شوید. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است. همین امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است. دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.

  • با 25 سال دانش و تجربه بی‌نظیر، نام Zicom اکنون مترادف با صنعت امنیت سایبری در جهان است.
  • بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید.
  • در صورتی که در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.
  • این برند یکی از بزرگ ترین و موفق ترین برندها در زمینه تولید سیستم های صوتی است.
شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . هایک ویژن یکی از برند های دوربین مداربسته در ایران و از تولیدکنندگان و برندهای مشهور دنیا در حوزه سیستم‌های امنیتی است . در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم.