بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند؟ لن تصویر | boostercctv

دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود . دوربین های مداربسته هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند. دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

http://binacctv.irدوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. دوربین داهوا علاوه بر داشتن گواهینامهISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد. ممکن است برخی از امکانات و قابلیت هایی که در دوربین های هایک ویژن وجود دارد را نداشته باشند.

سوئیچ شبکه

این مجله خبری بوستر دوربین با تولید محصولات پیشرفته ، قابل اعتماد ، با کیفیت و با بهره گیری از 6000 مهندس فعال در زمینه توسعه و تحقیق به یکی از تولید کنندگان بزرگ صنعت نظارت تصویر تبدیل شده است. پیوند دادن این نوآوری ها با تجربیات مشتریان از آنها باعث شد نام پاناسونیک در عصر های مختلف تکنولوژی همیشه در اوج باشد که باعث ایجاد زیر ساختی ایمن در استفاده از محصولات این برند میشود. بیش از 3500 کارمند در 50 کشور دنیا محصولات با کیفیت این شرکت را در آن کشور ها توزیع می نمایند. مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می‌باشد. بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم‌های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

دوربین Qihan دوربین مداربسته Qihan

اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید. این دوربین ها تحت شبکه هستند و می‌توانند تصاویر تمام رنگی با کیفیت 4K را حتا در شب تهیه کنند. علاوه بر این، سونی در زمینه تولید محصولات جانبی دوربین نیز به فعالیت اشتغال دارد تا خریداران مشکل از این بابت نداشته باشند.

نقاط قوت دوربین سونی

دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی تعویض دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد .

  • بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای مصارف نظامی و امنیتی محسوب می گردند.
  • یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های پاناسونیک قابلیت کار در شرایط مختلف جوی و نوری است.
  • به‌طور مثال، برای یک زاویه 70 درجه، لنز 4 میلی‌متری می‌تواند تا فاصله 4 تا 5 متری را پوشش دهد، اما در زمینه پوشش سمت راست و چپ دوربین با محدودیت روبرو است.
  • برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید.
  • فلیر یکی دیگر از برندهای برتر دوربین‌ مداربسته است.مهم‌ترین تفاوتی که این برند در مقایسه با نمونه‌های مشابه دارد در ساخت دوربین‌های حرارتی است.
  • به همین علت هم محصولات تولیدی این برند قدرت عملکردی بالایی داشته و همراه با تعرفه ای مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرند.