بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند؟ لن تصویر | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته کستل دارای انواع دوربین تحت شبکه کاستل، دوربین AHD کستل و همچنین دوربین های آنالوگ Castle می باشند. دوربین مداربسته اگنی دارای انواع دوربین تحت شبکه AGNI و همچنین دوربین های آنالوگ AGNI می باشند. دوربین مداربسته Mega دارای انواع دوربین تحت شبکه Mega و دوربین AHD مگا و همچنین دوربین های آنالوگ Mega می باشند. دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند. دوربین مداربسته Polorid دارای انواع دوربین تحت شبکه Polorid و دوربین AHD پولوراید و همچنین دوربین های آنالوگ Polorid می باشند. دوربین مداربسته پاناماکس دارای انواع دوربین تحت شبکه پانامکس و دوربین AHD پاناماکس و همچنین دوربین های آنالوگ پاناماکس می باشند.

http://binacctv.irاز آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. دوربین و دستگاه های ضبط پرکسیس از 555 روز گارانتی برخوردار هستند به علاوه اینکه با گذشت زمان گارانتی نیز شرکت پارندسیستم هرگونه تعمیری را خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است که ما در شهر های تهران، زنجان، سبزوار، ملایر، اهواز، کرج، زاهدان و بوشهر نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی پرکسیس را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم.

  • هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد .
  • این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود.
  • و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است.
  • هایک ویژن یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته به حساب می آید.
  • محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند.

اولین شرکت از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است. در حال حاضر هدف این شرکت بالابردن کیفیت تولید به منظور دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد، و طی 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد.

برند برتر دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی

با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است. در حال حاضر، Zicom در خاورمیانه و بیش از 1100 شهر در جهان حضور دارد و بیش از یک میلیون مشتری خوشحال را با محصولات و خدمات امنیتی ارزش‌افزوده خود تضمین می‌کند. همین موضوع می‌تواند در انتخاب خرید خوب برای مردم بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است. CP PLUS با اولین کارخانه اختصاصی خود در هند، تولید خود را در جهان افزایش داده است.

دوربین مداربسته برند یونی آرک

دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد. برند یونی ویو در سال 2011 به صورت اختصاصی فعالیت خود را آغاز کرد و یکی دیگر از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی می باشد.