بهترین دوربین مداربسته برای مغازه در سال 1401، 2023 مبیت | boostercctv

همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود.

چند تا نکته در مورد نصب دوربین مداربسته

به همین دلیل 10 درصد از سود فروش سالانه خود را به تحقیق و توسعه محصولات خود اختصاص داده است. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند داهوا

سونی یک مجله خبری بوستر دوربین قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. نحوه کار این ویژگی به این صورت است که بر اساس اختلاف بین تیره ترین نقطه تصویر تا روشن ترین نقطه تصویر را تعیین می کند و از ادغام این دو تصویری واضح را به ثبت می رساند. یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است. در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است. در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد.

http://binacctv.ir

بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد. محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست.

در ادامه قصد داریم بهترین دوربین‌ های مداربسته را مورد بررسی قرار دهیم. در حال حاضر اغلب افراد به منظور افزایش امنیت و حفاظت از منزل، محیط کار و اموال خود از سیستم های مداربسته استفاده می کنند. این دوربین ها به منظور حفظ محیط و اموال موجود در فضای باز استفاده می شوند. در این مقاله سعی داریم تا خصوصیات، ویژگی ها و قیمت بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز را بررسی کنیم.

  • شبکه‌های دوربین مداربسته کاربردهای مختلفی دارند، اما اغلب برای شناسایی و جلوگیری از بروز فعالیت‌های مجرمانه مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • این دوربین با قابلیت ضد آب و گرد و غبار هوا و تحمل دمای پنج درجه زیر صفر، برای اکثر مناطق آب و هوایی، انتخابی بی‌نظیر است.
  • دوربین های تحت پروتکل ONVIF با وجود قیمت بالاتر امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  • این یکی از آن ویژگی‌هایی است که فقط با اشتراک Nest Aware می‌توانید دریافت کنید، اما اگر هزینه ماهانه را بپردازید، Familiar Face Alerts می‌تواند امنیت خانه‌تان را به شدت بهبود بخشد.