بهترین دوربین مداربسته برای مغازه در سال 1401، 2023 مبیت | boostercctv

در دوربین‌های مداربسته بی‌کیفیت چهره افراد، پلاک و هر نوع تصویر موردنیاز به‌درستی دیده نشده و امکان شناسایی وجود ندارد. دومین نکته مهم که در هنگام خرید دوربین مداربسته حائز اهمیت است، سنسورهای حرکت و صدا هستند. در حقیقت این سنسورها بخش مهمی از دوربین‌های امنیتی هوشمند به حساب می‌آیند که هرگونه صدا و حرکت غیر عادی را از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهند. در مواقعی که نصب بیش از یک دوربین IP نیاز باشد می توان از یک NVR برای مشاهده و ذخیره چندین خروجی ویدیو استفاده کرد. البته در دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین ها خودشان مسئول رمزگذاری ویدیوها هستند.

http://binacctv.irبعضی از مجله خبری بوستر دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد. محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست.

برندهای معروف دوربین مداربسته باکیفیت

یعنی دوربین‌های تحت شبکه به نسبت دوربین‌های توربو اچ دی دارای قیمت بالاتر گاهی تا سه برابر هستند. این سیگنال تحت فرمت و کدینگ‌های خاصی برای ذخیره شدن به سمت دستگاه ضبط کننده تصاویر منتقل می‌شود. در صورتی که این سیگنال تولید شده که باید انتقال یابد آنالوگ باشد مستعد این است که از نویز محیط به دلیل اینکه ماهیتی مشابه دارند تاثیر بپذیرد. در مورد انواع سنسورهای بازار در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ کاملا صحبت کرده ام. اگر می خواین دوربین مداربسته را در محیط داخلی نصب کنید که اصولا به متراژ پایین تر IR نیاز دارید و زیاد روی آن حساس نباشید.

لیست بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند

همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود.

نقاط ضعف دوربین هایلوک

سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. نحوه کار این ویژگی به این صورت است که بر اساس اختلاف بین تیره ترین نقطه تصویر تا روشن ترین نقطه تصویر را تعیین می کند و از ادغام این دو تصویری واضح را به ثبت می رساند. یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است. در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است. در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد.

  • چشم انسان تنها طیف مرئی را می بیند و توانایی دیدن نور مادون قرمز که خارج از گستره مرئی می باشد را ندارد.
  • همسایه ها هم راضی شدند که اگر هزینه نصب خیلی زیاد نشه، اونها هم بیان و در پرداخت مشارکت کنند.
  • اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند.
  • با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند.
  • لطفا در جهت بهبود کیفیت تولید و ارائه خدمات ، ما را با پیشنهاد و یا انتقاد های خود یاری رسانید.