بهترین دوربین مداربسته برای مغازه در سال 1401، 2023 مبیت | boostercctv

سپس NVR ویدیوها را ذخیره کرده و امکان دسترسی به آنها را از یک نقطه مرکزی می دهد. کامپیوترها و سایر دستگاه ها می توانند یک نرم افزار NVR نصب کنند که امکان دسترسی برای کاربران را فراهم می کنند. در یک سیستم نظارت تصویری در یک محیط صنعتی گاهی لازم است تصاویر دوربین مدار بسته صنعتی در قسمت‌های مختلف نمایش داده شوند. بنابراین وجود پراکندگی در تجهیزات مستر در یک محیط می‌تواند منجر به پراکندگی در دوربین‌های مدار بسته مورد نیاز شود. این کمی با سیستم‌های دوربین مدار بسته مورد استفاده در محیط‎‌‌هایی مانند مناطق مسکونی و اداری متفاوت است. در مناطق مسکونی و اداری معمولا سوژه‌های مورد توجه ما متمرکز و در کنار یکدیگر هستند.

ریست کردن پسورد DVR

مجله خبری بوستر دوربین برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد. همچنین موقعیت مکانی که میخواهید در آن از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. مثلا پیشنهاد ما به شما برای محیط های داخلی استفاده از دوربین مداربیسته ی دام است اما برای محیط های خارجی دوربین مداربسته ی بولت مناسب تر است.

http://binacctv.ir

با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد.

بهترین برند دوربین مدار بسته

با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست. از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد.

  • اگر به شواهدی برای پلیس نیاز داشته باشیم یا بخواهیم برخی از فیلم‌های یک رویداد خاص مانند جشن تولد را ذخیره کنیم، این ویژگی در اولویت است.
  • در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند.
  • اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود.
  • شرکت بوش با هدف حفاظت از زندگی، دارایی‌ ها و ساختمان‌ ها فعالیت خود را در زمینه ارائه سیستم‌ های نظارتی آغاز کرد.
  • اما دوربین‌های متحرک قابلیت چرخش و محدوده دید بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند.

اما اگر سیستم به طور حرفه‌ای نصب شده باشد، می‌تواند حداکثر پوشش را داشته باشد. برند رینگ یک نمونه دوربین با نام دوربین امنیتی Spotlight Cam Pro را در سپتامبر 2022 رونمایی کرد که این دوربین از فناوری پیشرفته رادار برای بهبود تشخیص حرکت استفاده می‌کند. ما همچنین ویژگی هایی را که از طریق برنامه دوربین در دسترس است بررسی می کنیم. آیا مواردی مانند مناطق حرکتی قابل تنظیم دارد؟ اگر در یک خیابان شلوغ زندگی می کنید، نمی خواهید دوربین فیلمبرداری کند و هر بار که ماشینی از آنجا می گذرد به شما هشدار دهد. یک دوربین امنیتی خانه خوب باید یک ویژگی زمان بندی نیز داشته باشد، به طوری که بتوانید آن را زمانی که در خانه هستید خاموش کنید و هنگام خروج روشن کنید.

قیمت دوربین مداربسته برای فضای باز