بهترین دوربین مداربسته برای منزل️انواع دوربین مداربسته کوچک برای منزل️دوربین خانگی | boostercctv

به این واسطه یک لایه امنیتی بیشتر اضافه خواهد شد که قادر است بیش از پیش امنیت را در فروشگاه شما برقرار کند. این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با وجود ابعاد کوچک، به دلیل برخورداری از لنز 3.63 میلی‌متری، حسگر قدرتمند CMOS و کاهش نویز دیجیتال 2D NR، قادر است به صورت 24 ساعته و با کیفیت بالا از مغازه شما فیلمبرداری کند. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P می‌توانید از بین حالت‌های ضبط تصاویر به صورت 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720p با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کنار تمام نقاط قوت گفته شده، دوربین مداربسته AHD-OR-111 چندان بدون نقطه ضعف نیست. همچنین دوربین مداربسته مذکور تنها از یک زاویه ضبط کرده و نمی‌توانید آن را به اطراف یا بالا و پایین بچرخانید.

دوربین مداربسته آنالوگ مدل PC

دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند. اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های نصب سرقت شده اید. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد.

تکنولوژی DNR در دوربین مداربسته

اما ساده‌مجله خبری بوستر دوربین و مطمئن‌ترین روش برای انتخاب دوربین مداربسته، انتخاب از برندهای برتر این نوع دوربین‌ها است. به همین دلیل با وجود کاهش امنیت در جامعه و افزایش سرقت از خانه ها، استفاده از دوربین مداربسته به کنترل کردن این محیط ها بسیار کمک می کند. همان طور که میدانید یکی از محیط هایی که برای کنترل آن از دوربین مداربسته استفاده می شود، باغ و ویلا است. زیرا باغ و ویلا معمولا فضای بزرگی دارند و هر چه وسعت فضا بیشتر باشد، کنترل کردن آن توسط صاحبخانه سخت تر می شود. دوربین‌های مداربسته این شرکت کیفیت فوق‌العاده، قیمت قابل‌قبول و خدمات پس از فروش خوبی دارند. در واقع بهترین دوربین، کیفیت تصویر مناسب، امکانات جانبی مناسب، پشتیبانی از شبکه متفاوت، گارانتی و ….

> دوربین مداربسته

به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد. داهوا با راه حل‌های نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد. امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستم‌های نظراتی کمی سخت شده است.

  • زیرا باغ و ویلا معمولا فضای بزرگی دارند و هر چه وسعت فضا بیشتر باشد، کنترل کردن آن توسط صاحبخانه سخت تر می شود.
  • و با توجه به هزینه‌ای که شما می‌پردازید دوربین بهتری را خریداری می‌کنید.
  • دوربین‌های ثابت در نقطه‌ای مشخص نصب شده و زاویه دید ثابتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند.
بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد. از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد. شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد.

http://binacctv.ir