بهترین دوربین مداربسته برای منزل️انواع دوربین مداربسته کوچک برای منزل️دوربین خانگی | boostercctv

در نتیجه دوربین‌های دیجیتال، بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار هستند که تقریباً برای تمام کاربری‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و 24 ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید. خوشبختانه دوربین مداربسته مذکور دارای قابلیت دید در شب بوده و می‌تواند تا 25 متر را در تاریکی و شرایط نور کم نشان دهد. Ring متعلق به آمازون در ابتدا به عنوان دوربین‌های زنگ درب محبوبیت پیدا کرد، اما در ساخت دوربین‌های داخلی، دوربین‌های فضای باز، دوربین چشمی و سایر تجهیزات امنیتی خانه هوشمندنیز حسابی حرفه‌ای است. در میان این همه دوربین، از جمله مدل‌های بی‌سیم و سیم‌دار، با قیمت‌های رقابتی، رینگ برنده است.

دوربین مداربسته آنالوگ مدل PC

کیفیت بالای ضبط در مقابل کیفیت پایین ضبط در این دوربین مداربسته نقطه تناقضی برای خریداران این دوربین مداربسته است . لنز های تولیدی سونی بخش عمده ای لنز های موجود در بازار نو نیم (بی نام) بازار تجهیزات حفاظتی را در بر می گیرد . این لنز ها کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر لنز هایی که در بازار این نیم این صنعت عرضه می شوند بر عهده دارد .

دستگاه ضبط تصاویر

در صورتی که به دنبال مجله خبری بوستر دوربین مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. البته تا رسیدن به کیفیت برندهایی همانند هایک ویژن یا داهوا باید راه طولانی را بپیماید. به نظر من به هیچ وجه این اشتباه رو نکنید و از این مدل دوربین ها نخرید. دلیل حرفم هم چند تا مورده که مهم ترینش اینکه که اگه این دوربین ها خوب بودند برندهای مطرح دنیا میومدن و به جای دوربین سیمی این دوربین ها رو در سطح انبوه تولید می کردند(شاید سالها بعد این اتفاق بیفته) . مطمئن باشید بعد از یک مدت زمان به مشکل می خورید و باید اون ها رو عوض کنید .

  • در این مطلب قصد داریم تعدادی از دوربین‌های مدار بسته را معرفی کنیم که می‌توانید در فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهید.
  • بهتر است بدانید که دوربین‌های مداربسته دیجیتال مزایای بسیاری نسبت به انواع دیگر دوربین دارند.
  • نویز در محیط‌های صنعتی بسیار بیشتر اختلال ایجاد می‌کند پس دوربین مداربسته صنعتی باید بتواند در این محیط بهترین کارایی را داشته باشد.
  • خیلی ممنون از پستی که جهت معرفی دوربین مدار بسته ایرانی در سایتتون قرار دادین.

بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید. دید در شب یکی از قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های مهم در دوربین‌ های مداربسته می‌ باشد. دوربین مداربسته colorVU می تواند در تاریکی مطل و نور کم شب تصاویر واضح و با کیفیتی را به صورت رنگی به ثبت برساند. ثبت تصاویر شب به صورت رنگی می تواند برای اپراتورهایی که مجبور به رصد چندین مانیتور هستند بسیار مهم باشد زیرا در صورت رنگی بودن جزئیات را بهتر و قابل فهم تر می بینند و کمتر چشمشان خسته می شود. قابلیت منحصر به فرد دوربین های colorVU هایلوک در ضبط جزئیات تصویر در نور کم از پیشرفت دو فناوری خاص در زمینه سخت افزاری دوربین مداربسته ناشی می شود که شامل لنزهای پیشرفته و سنسورهایی با حساسیت بالا است.

http://binacctv.ir

وقتی که یک دوربین مدار بسته دارای LED مرئی باشد، سبب می‌شود تا تصاویر با وضوح بهتری به دستگاه های مانیتورینگ انتقال پیدا کنند. از این رو استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب رنگی AHD Camera 2MP 2210 می تواند علاوه بر کاهش قابل توجه در هزینه های نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی، تصاویر با کیفیتی را هم از محیط مدنظرتان ارائه دهد. این دوربین از جمله بهترین دوربین مدار بسته دید در شب برند تکنیکس هست که خیلی از نمایندگی دوربین مداربسته از این مدل برای مصرف کنندگان پیشنهاد میدهند. از آنجایی که قیمت دوربین مدار بسته AHD Camera 2MP 2210 Warmlight بسیار مناسب است، شاهد آن هستیم که از این نوع دوربین ها، بیشتر استفاده می کنند.

انتقال تصویر بدون اینترنت