بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | boostercctv

فناوری مانیتورینگ مبتنی بر مجله خبری بوستر دوربین D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند. البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد. از آن زمان، این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است. داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد.

  • در واقع برای اینکه تصویر تشکیل شود لازم است که نور لازم به لنز و از آنجا به چیپ تصویر دوربین تابیده و تصویر تشکیل شود.
  • برند های زیادی برای دوربین مداربسته برای خانه وجود دارد که با قابلیت های پرکاربرد و قیمت مناسب در بازار به فروش می رسند.
  • با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، به طور میانگین دوربین های مداربسته ایرانی حداقل دارای 2سال گارانتی مثل دوربین مداربسته ناظر و حداکثر 5 سال مثل دوربین مداربسته اکسوم هستند.
هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی.

نقاط ضعف دوربین پاناسونیک

یعنی دوربین‌های تحت شبکه به نسبت دوربین‌های توربو اچ دی دارای قیمت بالاتر گاهی تا سه برابر هستند. این سیگنال تحت فرمت و کدینگ‌های خاصی برای ذخیره شدن به سمت دستگاه ضبط کننده تصاویر منتقل می‌شود. در صورتی که این سیگنال تولید شده که باید انتقال یابد آنالوگ باشد مستعد این است که از نویز محیط به دلیل اینکه ماهیتی مشابه دارند تاثیر بپذیرد. در مورد انواع سنسورهای بازار در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ کاملا صحبت کرده ام. اگر می خواین دوربین مداربسته را در محیط داخلی نصب کنید که اصولا به متراژ پایین تر IR نیاز دارید و زیاد روی آن حساس نباشید.

شرایط محیط‌ های صنعتی

اگر شما هم برندی را می‌شناسید که در بازار داخلی وجود دارد و تقاضای خوبی هم برای محصولات آن برند هست، حتماً در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. علاوه بر این، امکان تجزیه‌وتحلیل محتوای ویدیوی گرفته‌شده را فراهم می‌کند و هنگام شناسایی فعالیت مشکوک، به‌طور خودکار هشدارها را برای نظارت شبانه‌روزی به بخش‌های مراقبت انسانی افزایش می‌دهد. به‌عنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایه‌گذاری می‌کند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد. گواهینامه‌های ISO شناخته‌شده بین‌المللی این برند، تضمین می‌کند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرم‌هایی را برای برآورده کردن سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند. پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند.

در دوربین‌های مداربسته بی‌کیفیت چهره افراد، پلاک و هر نوع تصویر موردنیاز به‌درستی دیده نشده و امکان شناسایی وجود ندارد. دومین نکته مهم که در هنگام خرید دوربین مداربسته حائز اهمیت است، سنسورهای حرکت و صدا هستند. در حقیقت این سنسورها بخش مهمی از دوربین‌های امنیتی هوشمند به حساب می‌آیند که هرگونه صدا و حرکت غیر عادی را از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهند. در مواقعی که نصب بیش از یک دوربین IP نیاز باشد می توان از یک NVR برای مشاهده و ذخیره چندین خروجی ویدیو استفاده کرد. البته در دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین ها خودشان مسئول رمزگذاری ویدیوها هستند.

http://binacctv.ir