بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | boostercctv

بوش نیاز به معرفی نداشته و یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برند از برندهای کشور آلمان است. اولین سری از دوربین‌های مداربسته شبکه به وسیله شرکت AXIS با نام مدل Neteye 200 معرفی شدند. در اواخر ۱۹۹۹ این شرکت اقدام به استفاده از ورژن‌های خاص لینوکس برای راه‌اندازی دوربین‌های خود کرد. با تکمیل این تکنولوژی توسط دیگر شرکت‌های الکترونیکی که رو به طراحی سیستم‌های دوربین مداربسته کرده بودند به مرور زمان تکنولوژی دوربین مداربسته شبکه گسترده‌تر شد .

۲- لنز دوربین مداربسته :

همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند. شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر در لیست پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا بوده است. این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند.

هایک ویژن hikvision -بهترین دوربین مداربسته چرخشی

مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید. با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود. چهارمین برندی که از 10 برند برتر دوربین مداربسته بررسی می کنیم بوش است. برند بوش آلمان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان محسوب می شود.

http://binacctv.irاین مجله خبری بوستر دوربین با حذف دوربین‌ های آنالوگ و تمرکز بر روی دوربین‌ های تحت شبکه، دوربین‌ هایی قوی و باکیفیت ارائه کرده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته پاناسونیک در ایران محبوبیت چندانی ندارد. به همین دلیل باید در زمان انتخاب و خرید دوربین‌ های مداربسته به این موضوع دقت داشته باشید.

  • قیمت دوربین های مداربسته AHD ایرانی به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند.
  • در دوربین‌های مداربسته بی‌کیفیت چهره افراد، پلاک و هر نوع تصویر موردنیاز به‌درستی دیده نشده و امکان شناسایی وجود ندارد.
  • بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید.
  • دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد.
  • حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.
دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: کیفیت صدا