بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | boostercctv

شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. جنس بدنه این نوع دوربین مداربسته، پلاستیکی بوده و جهت استفاده در فضاهای مسقف مناسب است و زیر سقف نصب می­شود. همواره یکی از اولویت‌های فروشگاه مگادید، ارائه محتوای فنی مورد نیاز به کاربران برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای مجموعه مگادید بسیار مهم است که کاربران، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا انتخاب کنند.لذا مگادید از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند.

نصب دوربین مداربسته در پشت بام منزل

از دید فروشندگان این برند، بهترين دوربين مداربسته داهوا مدل HFW1200TP است. ساختار سیستمی دوربین‌های مداربسته دیجیتال به این صورت است که شما می‌توانید به راحتی با تنظیم IP، از طریق اینترنت به صورت آنلاین تصاویر ضبط شده توسط دوربین را دریافت و مشاهده کنید. دوربین‌های مداربسته دیجیتال تجهیزات پسیو بیشتری نسبت به دوربین‌های آنالوگ دارند. برای راه اندازی این دوربین‌ها شما نیاز به سوئیچ شبکه و اتصالات دیگر ندارید و تنها از طریق اینترنت می‌توانید به فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین دسترسی پیدا کنید.

http://binacctv.ir

با مجله خبری بوستر دوربین به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست. از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد.

بهترین دوربین مداربسته در ایران

هدف کلی این انجمن ترسیم یک استاندارد واحد جهانی جهت ارتباط بین دوربین های شبکه بدون توجه به برند آنها است. بعد از انتخاب یک دوربین مداربسته outdoor، مهم ترین نکته انتخاب محل مناسب نصب دوربین در فضای باز است. دوربین مداربسته در فضای باز باید در نقطه ای قرار گیرد که دید مناسبی را ارائه دهد. البته قابل ذکر است که محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته در فضای باز باید بر اساس محیط و نیاز های شما انتخاب شود. کیفیت تصویر دوربین مداربسته یکی از مهم ترین نکات در ویژگی دوربین ها است.

  • برخی از دوربین‌ها اکنون حتی می‌توانند با کیفیت 4K ضبط کنند، که نه تنها به معنای کیفیت بسیار واضح‌تر است، بلکه به این معنی است که می‌توانید زوم کنید و همچنان ویژگی‌ها را به وضوح ببینید.
  • پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد.
  • دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است.

با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد.

نقاط قوت دوربین هوشمند Ecobee