بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | boostercctv

شرکت‌های سازنده دوربین مداربسته شبکه توانستند کیفیت تصویرها را از VGA به 1.3 مگاپیکسل (1.3 Mega Pixel ) ارتقاء دهند. بهترین دوربین مداربسته خانگی برای کسانی که امنیت خانه برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، وسیله‌ای اساسی است. با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته مناسب منزل ساخته شد که بسیار کاربردی و دقیق بود. به همین دلیل در ادامه این مطلب با انواع دوربین براساس نوع سیگنال و بهترین‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل هم بستگی به برند سازنده دوربین دارد.
  • ما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم.
  • اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.
  • ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد.
مجله خبری بوستر دوربین های زیادی برای دوربین مداربسته برای خانه وجود دارد که با قابلیت های پرکاربرد و قیمت مناسب در بازار به فروش می رسند. سلام عبدالرضا جان، ممنونم از این که برای ما نظر خودت رو در مقاله دوربین مداربسته ایرانی قرار دادی. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند.

کاربری‌های گسترده‌تر دوربین مداربسته صنعتی

البته این دوربین ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است . همچنین پهانی باند دستگاهه های تولیدی این شرکت تا حد زیادی نسبت به سایر دستگاه ها کم است . دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد .

محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد. ما در تیم دیجیرانو با توجه به نظرات کاربرانمان در سایت دیجی رانو و تجربیات تیم های فنی خودمون به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میدیم. علاوه بر این ها دوربین مدار بسته اکسوم از نظر قیمتی نیز به صرفه و اقتصادی است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند.

http://binacctv.ir

از تغییرات بهبود یافته در تکنولوژی EXIR می توان به افزایش برد نور IR و افزایش قدرت نفوذ آن در عبور از شیشه هایی با قطر زیاد اشاره کرد که هر کرام به نوبه خودشان تغییری فوق العاده کاربردی هستند. اصلی ترین ویژگی ها تکونولوژی دید در شب EXIR شامل عدم جذب حشرات به لنز دوربین، عدم کاهش کیفیت سنسور، توزیع یکنواخت نور و جلوگیری از انعکاس نور مادون قرمز می باشد. شبکه‌های اعتماد صفر به این معنی است که هر بار که دستگاه یا برنامه به شبکه متصل می‌شود، نمایه امنیتی هر دستگاه و برنامه متصل به شبکه بررسی می‌شود.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 3. دوربین امنیتی Ring