بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | boostercctv

در میان بهترین برند دوربین مداربسته چند برند را انتخاب کرده ایم و در ادامه به همراه برند، مدل و قیمت معرفی می گردند. هایک ویژن از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در ایران که دوربین های خود را در چند کیفیت تصویر ارائه کرده است. هایلوک برند دیگر (فرزند هایک ویژن) که آن نیز از پرفروش ترین برندهای جدید شناخته می شود. ما در این مقاله به بررسی بهترین دوربین مداربسته پرداختیم و با ویژگی‌های آن نیز به طور کامل آشنا شدیم. همانطور که گفتیم دوربین مداربسته اغلب برای نظارت و افزایش امنیت یک محدوده مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها با توجه به ظاهر، عملکرد و تکنولوژی ساخت انواع مختلفی دارند که هرکدام قابلیت‌های متفاوتی با دیگری دارد.

هر یک از انواع دوربین‌ها بر اساس شرایط محیط دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. نوع بولت از مرسوم‌ترین انواع دوربین مدار‌بسته است که مغازه‌دار‌های بسیاری برای امنیت فروشگاه خود از آن بهره می‌برند. این نوع از دوربین مداربسته قابل نصب رو دیوار و سقف بوده و به دلیل طراحی خود در برابر نور خورشید، آب و گرد و غبار مقاوم است.

http://binacctv.irمجله خبری بوستر دوربین های مداربسته دارای برد دید در شب متفاوتی هستند و با بردهای 10، 20، 30 و …. تا 500 متر تولید می شوند که بسته به نوع کاربری و نیاز تان می توان یکی از آنها را انتخاب کنید. البته در نمونه های قدیمی دید در شب که با نام IR شناخته می شوند برد دوربین در تاریکی مطلق کمتر از برد دوربین در نور نامرئی بوده است که این مشکل در نمونه ها EXIR و استارلایت رفع شده است.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند بوش

در صورت نصب یک دوربین تحت شبکه ، بدون پشتیبانی از ONVIF امکان اضافه کردن دوربین های از برند دیگر در همان شبکه وجود ندارد، لذا استفاده از دوربین هایی با پشتیبانی از پروتکل ONVIF از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دوربین‌های تحت شبکه به دلیل اینکه در آنها تجهیزات بیشتری مانند پردازنده‌ها و … وجود دارد برد و تجهیزات حساس تری به نسبت دوربین‌های آنالوگ و یا توربو اچ دی هستند. مانند همه تجهیزات الکترونیکی سیستم‌‎های نظارت تصویری از تجهیزات الکترونیکی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر وظیفه خاصی را انجام می‌‎دهند. همیشه یکی از عواملی که می‌تواند در عملکرد سیستم‌های الکترونیکی اختلال ایجاد کند نویز است. فردا صبح آقای محمدی متوجه میشه دقیقا همون ادعاهای دیشب توی سایتها اینجا هم داره تکرار میشه. ارزون ترین، با کیفیت ترین، نماینده رسمی داهوا، نماینده فراگستر ، نماینده پارس ارتباط ، دوربین ایرانی ، گارانتی عالی.

دستگاه DVR (AHD) مدل T200

هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند. داهوا متعهد به ارائه راه حل‌ها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسب‌وکار خود را با موفقیت انجام دهند. بر اساس نوآوری‌های تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است.

  • کارشناسان از چند روش مختلف استفاده کردند تا مطمئن شوند که دوربین‌های امنیتی از نظر قابلیت‌ها با هم برابری می‌کنند.
  • لازم به ذکر است که فروشگاه دیجی رانو برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود.
  • اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند.
  • دوربین آنالوگ سیگنال ویدیو را از طریق یک کابل هم محور به واحد DVR ارسال می کند.
  • یکی از مهم‌ترین عوامل توجه به شرایط محیط مدنظر شما و قابلیت‌های خاص دوربین است.
  • به کمک این قابلیت می توان محوطه باغ و ویلا را در طول شب و در مواقع کم نور نیز کنترل کرد و تصاویر خوبی در طول شب به دست آورد.