بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | boostercctv

وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید. برند پاناسونیک یکی از مطرح‌ ترین و قدیمی‌ ترین برندهای ژاپنی می‌ باشد. کمپانی پاناسونیک با ارائه محصولات باکیفیت توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این، ادغام هوش مصنوعی در لایه‌های اساسی فناوری منجر به استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌ سازی و بهبود همه حوزه‌های نظارت تصویری، از تنظیم دوربین گرفته تا بهبود کیفیت تصویر گرفته تا تجزیه و تحلیل می‌شود. با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم.

نکاتی برای نصب دوربین مداربسته در هر بخش از خانه مانند پارکینگ، راه پله ها، تراس، حیاط و داخل منزل وجود دارد که به تشریح هر یک می پردازیم. از پرفروش ترین و بهترین دوربین های مداربسته برای منازل، می توان به دوربین های مداربسته توربو و دوربین های مداربسته تحت شبکه اشاره کرد. کمپانی هامر نیز مانند هایک ویژن بصورت تخصصی بر روی طراحی و تولید دوربین مداربسته فعالیت دارد. قیمت بالای دوربین مداربسته اکسیس نیز دلیل دیگری برای جا ماندن از رقبای قدرتمندی مانند هایک ویژن می باشد. دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند .

  • بهترین دوربین مداربسته برای فضای داخل منزل و آپارتمان دوربین های دام هستند.
  • از بین نقاط قوت این دوربین مداربسته می‌توان به پشتیبانی از کاهش نویز دیجیتال 2D/3D DNR، امکان استفاده در خارج از محیط مغازه و برخورداری از کابل مقاوم و بلند اشاره کرد.
  • دوربین مداربسته همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۱ گفتم ، لنز فیکس داره و لنز وری فوکال یا موتورایز.

همچنین این شرکت استاندارد آی پی 66و آیپی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود مورد استفاده قرار داد که به واسطه آن توانست محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد. و در نهایت امیدواریم که مقاله دوربین مداربسته ایرانی به شما در خرید دوربین مداربسته مدنظر خود کمک کرده باشد. ، مشاوره و امین شما، در این مقاله سعی کردیم تا شمارابا بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی آشنا کنیم و امیدواریم این مقاله مورد قبول شما قرار گرفته باشد.

۳-تکنولوژی دوربین مداربسته :

به عنوان یک مجله خبری بوستر دوربین داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است. این برند در حوزه دوربین‌های مدار بسته حرف اول را در دنیا می‌زند و تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور عرضه گردیده است. برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است. این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود.

http://binacctv.irبرای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند. این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند. اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت