بهترین دوربین مداربسته دید در شب بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب | boostercctv

این همان نوع شخصی‌مجله خبری بوستر دوربین است که Nest را به شریکی باورنکردنی در امنیت خانه تبدیل می‌کند. هوشمندترین ویژگی همه مدل‌های Nest Cam، تشخیص چهره یا همانطور که Nest آن را هشدار چهره آشنا می‌نامد، است. این یکی از آن ویژگی‌هایی است که فقط با اشتراک Nest Aware می‌توانید دریافت کنید، اما اگر هزینه ماهانه را بپردازید، Familiar Face Alerts می‌تواند امنیت خانه‌تان را به شدت بهبود بخشد. همه این دوربین‌ها ویژگی‌های اصلی یکسانی دارند، از جمله تشخیص حرکت، تشخیص چهره و مناطق فعالیت.

۸-دوربین مداربسته بی سیم بخریم؟

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم بر خلاف انواع دیگر با استفاده از امواج وایرلس می‌توانند تصاویر را انتقال دهند. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع دوربین، جابه‌جایی و حمل و نقل آسان است. این دوربین‌ها به شکل استوانه یا مستطیل هستتد و معمولا به دیوار نصب می‌شوند‌. این دوربین‌ها در بیشتر مواقع دید در شب دارند و کیفیت بسیاری را هم از خود نشان داده‌اند. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بر اساس شکل ظاهری به دسته ‌های مختلفی از جمله بولت و دام تقسیم می‌شوند.

http://binacctv.irقبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. از طریق دوربین‌های شبکه می‌توان از امکانات پردازش تصویر بر روی تصاویر استفاده کرد. پردازش‌هایی که روی تصویر انجام می‌شود به مدل دوربین و شرکت سازندهٔ آن بستگی دارد.

  • این دوربین دارای دید در شب رنگی با 6 عدد power LED بوده و تا برد 35 متری را در شب پوشش میدهد.
  • برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند.
  • در صورتی که از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه استفاده کنید، می‌توانید با خیال راحت در ساعات غیر‌کاری محل را ترک کنید.
دوربین مداربسته رینگ را می‌توان بهترین دوربین مداربسته بیسیم معرفی کرد. بهترین دوربین مداربسته برای منزل می‌تواند با ارائه مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته در داخل و خارج از خانه، آرامش بیشتری را به شما ارائه دهد. دوربین‌های مداربسته خانگی هم در روز و هم در شب کار می‌کنند و وقتی کسی یا چیزی را شناسایی می‌کنند، هشداری را در گوشی هوشمندتان به شما ارسال می‌کنند. هنگامی که دوربین مداربسته حرکتی را تشخیص می دهد ، شروع به ضبط ویدیو می کند، بنابراین شما یک رکورد کامل از آنچه اتفاق افتاده است دارید. بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی در اشکال مختلف از جمله دام، بولت، فیش آی و … همراه با تکنولوژی هایی نظیر IP ،HD و وایرلس در بازار عرضه می شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات هنوز برخی از قطعات مورد نیاز برای تولید دوربین مداربسته از کشور های خارجی وارد می شود ودرداخل کشور مونتاژ می گردد.

قابلیت و تکنولوژی های دوربینهای مداربسته

در ادامه مطلب انواع دوربین مداربسته تولید ایران را به شما معرفی و مرجع های معتبری را برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند.

دوربین تحت شبکه شیائومی YI 1080p