بهترین دوربین مداربسته دید در شب بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب | boostercctv

برای مشاهده مجله خبری بوستر دوربین واضح و با کیفیت باید از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر مناسب استفاده کنید. هر چه کیفیت تصویر دوربین بیشتر باشد، جزئیات بیشتری از تصاویر را در اختیار دارید. علاوه بر کیفیت تصویر به زاویه دید در دوربین مداربسته برای فضای بیرونی نیز توجه داشته باشید. هر چه زاویه دید دوربین بیشتر باشد، دوربین می تواند محیط وسیع تری را پوشش دهد. قابلیت دید در شب، از مهم‌ترین امکانات بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بوده که در موارد بسیاری حیاتی محسوب می‌شود.

http://binacctv.irما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم. اولین پادکست از سری پادکست های ما مربوط به مقاله دوربین مداربسته ایرانی است. از شما دعوت میکنیم نظر و پیشنهادات خود در مورد هر چه بهتر شدن این سری از پادکست ها را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد. از معایب این دوربین مدار بسته عدم ضبط صدا در بسیاری از مدل‌های آن می‌توان اشاره کرد. این برند از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است..

یک داستان واقعی در مورد خرید دوربین مداربسته

ولی اگر آپارتمان دارای پشت بام باشد و پشت بام ها همسایه به هم نزدیک باشند و قابلیت دسترسی به یکدیگر را داشته باشند، بهتر است از دوربین مداربسته در پشت بام منزل استفاده شود. نویزهای مختلف مانند نویزهای الکترومغناطیسی و نویزهای جریان برق، نقطه ضعف دوربین های مداربسته آنالوگ به شمار می آید. دوربین مداربسته بولت، بصورت دیواری در محیط های بیرونی و فضاهای باز نصب می شود. دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود .

دوربین مداربسته کوچک Wyze Cam Pan and Box

به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد. هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد. پاسخ به این سوال که شما تا چه حد میخواهید به سوژه مدنظرتان نزدیک شوید و دیتا بدست آورید به شما کمک میکند تا رزولشن دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW 1200TP

در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد. با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند.

  • در کنار دوربین‌هایی که باسیم بوده و از برق استفاده می‌کنند، می‌توانید مدل‌هایی را خریداری کنید که از باتری بهره می‌برند.
  • دوربین امنیتی Floodlight با قیمت 179 دلار، بسیاری از فناوری Swann را به نمایش می‌گذارد.
  • وجود قسمت‌های تبدیل‌کننده در این دوربین‌ها باعث افزایش پیچیدگی و هزینه‌های آن‌ها شده‌است.
  • علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود.
  • به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند.