بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین های بسیار قوی تحت شبکه پاناسونیک، هیچ جایی برای دوربین های آنالوگ باقی نگذاشته اند. یعنی ظاهر گنبدی شکل دوربین دام، دید 360 درجه برای کاربران فراهم می کند. اما این قرار داد بر این مبنی بود که شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. این شرکت نیز به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته است تا بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرد. در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند.

چند تا نکته در مورد نصب دوربین مداربسته

فروشگاه مبیت بسیاری از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را به فروش می‌رساند که می‌توانید آن‌ها را با گارانتی معتبر خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید احتمالا بارها و بارها بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی رو سرچ کردید و به سایت های مختلفی مثل دیجیکالا، دیجیرانو و ترب سر زدید. اما احتمالا با جست و جوی بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به نتیجه درست و مناسبی نرسیده اید.

برند یونی آرک نوع جدید محصولات برند یونی ویو است که به تازگی وارد رقابت با برندهای معتبر تجهیزات امنیتی و نظارتی شده است. قیمت بسیار مناسب این برند، سهولت در نصب دوربین مداربسته یونی آرک توانسته آغاز خوبی را برای این برند پدید آورد. غالبا این دوربین های مداربسته در پروژه های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مداربسته برند یونی آرک تحت شبکه بوده و تنوع پایین محصولات آن یک امتیاز برای انتخاب راحت تری خریداران محسوب می شود. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است.

http://binacctv.ir

رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود. دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند. این برند دارای یک DVR PENTA 5IN1 است که می‌توانید دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته HD و IP را نیز تغذیه کنید. هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است.

نقاط ضعف دوربین بوش

این برند سعی دارد با ارائه محصولات پیشرفته و حرفه‌ ای در صنعت امنیت نظارتی به جایگاه ویژه‌ ای دست پیدا کند. به همین دلیل انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب کمی سخت و پیچیده می‌ شود. در این راستا قصد داریم تا بهترین برندهای دوربین مداربسته و ویژگی‌ های آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.

  • شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است.
  • این برند عمر کوتاهی داشته (5 سال) و از قطعات شرکت sectec برای برند خود استفاده می‌کند.
  • این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد.
  • در وب سایت هایک ویژن تهران که یکی از نمایندگی های دوربین مداربسته هایک ویژن است، در رابطه با بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا با شما عزیزان صحبت کردیم.
  • هایلوک برند دیگر (فرزند هایک ویژن) که آن نیز از پرفروش ترین برندهای جدید شناخته می شود.
  • مجدااً توصیه می شود که دوربین مداربسته در ارتفاعی مناسب نصب شود تا از دستکاری توسط سارقین در امان باشد.