بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | boostercctv

در این مطلب قصد داریم تعدامجله خبری بوستر دوربین از دوربین‌های مدار بسته را معرفی کنیم که می‌توانید در فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهید. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.

بهترین مارک دوربین مداربسته

ما آن را در اتاق نشیمن خود راه‌اندازی کردیم، و چون سنسور تشخیص حیوان خانگی را خاموش کرده بودیم، هر بار که بچه گربه‌مان با توپ نخش بازی می‌کرد، به ما اطلاع نمی‌داد. تمام فیلم‌های ما مستقیماً روی کارت micro-SD 128 گیگابایتی ما با وضوح 2K ضبط شد. دوربین‌های امنیتی داخلی Wyze مقرون به صرفه با فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان برای ویدیوها با تشخیص حرکت، از قیمت 29.99 دلار شروع می‌شود. این برند، مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوربین‌های امنیتی داخلی را با یکپارچه‌سازی اپلیکیشن موبایل تولید می‌کند. دوربین مداربسته کوچک Wyze با فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان برای ثبت رویدادها از سنسورهای تشخیص حرکت، راه‌حل امنیتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای است.

  • طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است.
  • یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.
  • از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید تا بتوانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی تلگرام ببینید.

همانند هایک ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود. اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود.

بهترین دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود. ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان است. همچنین در میان قوی ترین دوربین مداربسته دوربین های برند هایک ویژن خودنمایی می کنند. دید در شب IR اولین تکنولوژی دید در شب دوربین مداربسته است که با به کار گیری LED های مادون قرمز در دوربین مداربسته می توانست در شب تصاویری را ثبت کند. چشم انسان تنها طیف مرئی را می بیند و توانایی دیدن نور مادون قرمز که خارج از گستره مرئی می باشد را ندارد.

http://binacctv.irدوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. بله از دوربین مداربسته اکسوم در بسیاری از بانک ها و مراکز دولتی به علت کیفیت بالای این محصول استفاده میشود. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد.

دوربین مداربسته آنالوگ تام مدل PST-68