بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | boostercctv

در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.

http://binacctv.irمجله خبری بوستر دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. بله از دوربین مداربسته اکسوم در بسیاری از بانک ها و مراکز دولتی به علت کیفیت بالای این محصول استفاده میشود. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد.

نقاط قوت دوربین مداربسته Swan

ما آن را در اتاق نشیمن خود راه‌اندازی کردیم، و چون سنسور تشخیص حیوان خانگی را خاموش کرده بودیم، هر بار که بچه گربه‌مان با توپ نخش بازی می‌کرد، به ما اطلاع نمی‌داد. تمام فیلم‌های ما مستقیماً روی کارت micro-SD 128 گیگابایتی ما با وضوح 2K ضبط شد. دوربین‌های امنیتی داخلی Wyze مقرون به صرفه با فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان برای ویدیوها با تشخیص حرکت، از قیمت 29.99 دلار شروع می‌شود. این برند، مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوربین‌های امنیتی داخلی را با یکپارچه‌سازی اپلیکیشن موبایل تولید می‌کند. دوربین مداربسته کوچک Wyze با فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان برای ثبت رویدادها از سنسورهای تشخیص حرکت، راه‌حل امنیتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای است.

  • ما همچنین ویژگی هایی را که از طریق برنامه دوربین در دسترس است بررسی می کنیم.
  • اما این قرار داد بر این مبنی بود که شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.
  • در حال حاضر اغلب افراد به منظور افزایش امنیت و حفاظت از منزل، محیط کار و اموال خود از سیستم های مداربسته استفاده می کنند.
  • سپس NVR ویدیوها را ذخیره کرده و امکان دسترسی به آنها را از یک نقطه مرکزی می دهد.
  • انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود.
در این مطلب قصد داریم تعدادی از دوربین‌های مدار بسته را معرفی کنیم که می‌توانید در فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهید. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.

ساعات کاری

داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد. در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.

تکنولوژی DNR در دوربین مداربسته