بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | boostercctv

یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند. برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و .

برای رفع این مشکل مجله خبری بوستر دوربین‌های تولید شده‌اند که تصاویر محیط را به داده‌های دیجیتال تبدیل می‌کنند تا از نویز آنالوگ محیط کمترین تاثیر ممکن را بگیرند. نویز در محیط‌های صنعتی بسیار بیشتر اختلال ایجاد می‌کند پس دوربین مداربسته صنعتی باید بتواند در این محیط بهترین کارایی را داشته باشد. پیشنهاد من اینه که برای کارهایتان از دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که هم توجیه قیمتی داشته باشه و هم همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ گفتم ، تصویر دید در شبش بهتره.

دوربین مداربسته برند آویجیلون (Avigilon)

مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست. بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد.

  • برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند.
  • قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد.
  • کنترل کردن دوربین مداربسته از راه دور مساله بسیار مهم و کارامدی است که نباید از آن غافل شد.
  • در آزمایش‌ها انجام شده کارشناسان، کنترل‌های صوتی را با الکسا اضافه کردند و این دستگاه در هر زمان با وضوح تصویر HD 1080p به‌علاوه دید در شب مادون قرمز، فیلم واضحی ارائه داد.
  • سلام، پیشنهاد مشاوران مجموعه دیجیرانو به شما از بین برند های ایرانی مثل حارس ، اکسوم، برایتون واکسوم استفاده از برند اکسوم هست.

این ویژگی، فوکوس هوشمند، چیزی است که در هیچ دوربین امنیتی دیگری سراغ نداریم، بنابراین با میدان دید 180 درجه‌ای آن، مطمئناً هیچ چیز را در خانه‌تان از دست نمی‌دهید. اگرچه ما از سیستم دستیار صوتی هوشمند سیری برای کنترل تجهیزات هوشمند از آیفون استفاده می‌کنیم، اما دوربین امنیتی به ندرت با دستیار صوتی اپل کار می‌کند. دوربین مدار بسته بوش نیز از این قاعده مستثنی نیست و رضایت کاربران را به همراه داشته است. اما برند پاناسونیک خود را به سیستم های صوتی محدود نکرده است و در سال های اخیر در مبحث دوربین های مداربسته نیز وارد عمل شده است. لنز در دوربین مدار بسته دام در محفظه بسته تعبیه شده است، که سبب افزایش طول عمر و عدم دسترسی افراد به آن می شود. تشخیص حرکت و دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند.

http://binacctv.irاز اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست. در صورتی که قصد دارید با کم‌ترین هزینه و با بالاترین بازدهی، از مغازه خود در برابر رخداد‌هایی مثل سرقت محافظت کنید، دوربین مداربسته AHD-OR-111 گزینه مناسبی برای شما است. این دوربین مداربسته با قیمت مقرو‌ن‌به‌صرفه خود قادر است بسیاری از نیاز‌های شما از جمله محافظت از مغازه در تاریکی شب را رفع کند. دوربین امنیتی Lorex با محفظه‌های فلزی سنگین و سیم های برق محافظت می‌شوند.

دوربین مداربسته بیسیم آیمو Ranger 2