بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | boostercctv

برند یونی آرک نوع جدید محصولات برند یونی ویو است که به تازگی وارد رقابت با برندهای معتبر تجهیزات امنیتی و نظارتی شده است. قیمت بسیار مناسب این برند، سهولت در نصب دوربین مداربسته یونی آرک توانسته آغاز خوبی را برای این برند پدید آورد. غالبا این دوربین های مداربسته در پروژه های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مداربسته برند یونی آرک تحت شبکه بوده و تنوع پایین محصولات آن یک امتیاز برای انتخاب راحت تری خریداران محسوب می شود. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است.

http://binacctv.ir

فروشگاه مبیت بسیاری از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را به فروش می‌رساند که می‌توانید آن‌ها را با گارانتی معتبر خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید احتمالا بارها و بارها بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی رو سرچ کردید و به سایت های مختلفی مثل دیجیکالا، دیجیرانو و ترب سر زدید. اما احتمالا با جست و جوی بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به نتیجه درست و مناسبی نرسیده اید.

برای کسب اطلاع از مجله خبری بوستر دوربین بهترین دوربین مداربسته دید در شب به دسته‌بندی زیر مراجعه کنید. بهترین دوربین مداربسته را چگونه بشناسم؟ بهترین مارک دوربین مداربسته کدام است؟ این‌ها سؤالاتی هستند که صاحبان کسب‌وکارها و یا اشخاصی که نیازمند به کنترل کسب‌وکار و یا اموال خود آن‌هم از راه دور هستند از خود می‌پرسند. دوربین هایی مناسب فضای باز هستند که در برابر عوامل طبیعی مانند باران، گرد و غبار، باد و… مقاوم باشند. یکی از بهترین دوربین های مدار بسته فضای باز، دوربین مداربسته ضد آب است. رقم اول این استاندارد نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر ورود اجسام و رقم دوم نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر مایعات است.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در جهان محسوب می‌شود. این شرکت باکیفیت‌ترین دوربین‌ها را درگوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند.

  • برای کاربران مهم است که دوربین‌هایی را انتخاب کنند که هم فضای ابری و هم فضای ذخیره سازی محلی داشته باشند.
  • سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است.
  • این دوربین‌ها کیفیت بالاتری نسبت به دوربین‌های مداربسته آنالوگ داشته و دارای قابلیت پردازش بهتر و سریع‌تر تصاویر نیز هستند.
  • تعداد کمی از دوربین ها دارای ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری را دارند ، بنابراین می توانید ویدیو را در کارت حافظه میکرو SD ذخیره کنید.
این برند سعی دارد با ارائه محصولات پیشرفته و حرفه‌ ای در صنعت امنیت نظارتی به جایگاه ویژه‌ ای دست پیدا کند. به همین دلیل انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب کمی سخت و پیچیده می‌ شود. در این راستا قصد داریم تا بهترین برندهای دوربین مداربسته و ویژگی‌ های آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.

نقاط قوت دوربین مداربسته Ring