بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | boostercctv

آقای محمدی خودش شروع میکنه به سرچ کردن در اینترنت و بعد از بررسی، با چند تا مارک و اصطلاح آشنا میشه. داهوا با گارانتی فراگستر، داهوا ایران، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط، دوربین ارزون AHD ، انتقال تصویر روی موبایل و …. در کنار دوربین‌هایی که باسیم بوده و از برق استفاده می‌کنند، می‌توانید مدل‌هایی را خریداری کنید که از باتری بهره می‌برند. دوربین‌های باسیم در کنار لزوم انجام اقدامات مختلف برای برای سیم‌کشی، در صورت قطع برق با مشکل رو‌به‌رو شده و نمی‌توانند وظیفه خود را انجام دهند. در مقابل دوربین‌های بی‌سیم به سادگی قابل نصب بوده و حتی در صورت قطع شدن برق نیز امنیت مغازه را برقرار می‌کنند. Zmodo طیف وسیعی از دوربین‌های زنگ درب هوشمند، دوربین‌های مخصوص داخل ساختمان و دوربین‌های نظارت ضد آب و گرد و غبار هوا را برای نظارت DIY به فروش می‌رساند.

فناوری ROI در دوربین مداربسته

هر دوی این‌ها به مشتریان هایک ویژن اجازه می‌دهد تا از محصولات در کلاس جهانی که با جدیدترین فناوری طراحی شده‌اند بهره‌مند شوند. اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را بخوانید و برندهای برتر تولیدکننده دوربین مداربسته را بشناسید. تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد. ناگفته نمانددوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند. کمپانی داهوا یکی از کمپانی‌ های موفق و مطرح می‌ باشد که برای سیستم‌ های نظارتی خود به دنبال جدیدترین تکنولوژی‌ ها و راه حل‌ های ممکن برای آنها می‌ باشد.

نقاط ضعف دوربین هایلوک

شرکت سوئدی اکسیس توانسه در سالهای اخیر جایگاه خود درا در بین برندهای مشهور ثبت کند. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. مقدار ضبط دستگاه ها هم بستگی به کیفیتی که دستگاه شما تصویر رو ضبط میکنه و حجم هارد دستگاهتون داره. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند. خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد.

  • قابلیت منحصر به فرد دوربین های colorVU هایلوک در ضبط جزئیات تصویر در نور کم از پیشرفت دو فناوری خاص در زمینه سخت افزاری دوربین مداربسته ناشی می شود که شامل لنزهای پیشرفته و سنسورهایی با حساسیت بالا است.
  • این برند با حذف دوربین‌ های آنالوگ و تمرکز بر روی دوربین‌ های تحت شبکه، دوربین‌ هایی قوی و باکیفیت ارائه کرده است.
  • هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است.
  • برای برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر برای و برای برخی دیگیر قیمت دوربین مدار بسته در اولویت است .
مجله خبری بوستر دوربین پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند. این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. هایلوک از دیگر شرکت‌ های قوی ارائه‌ دهنده دوربین‌ های مداربسته باکیفیت می‌ باشد. دوربین‌ های مداربسته هایلوک با وجود قابلیت‌ های مختلف با قیمت بسیار پایین و مناسبی ارائه می‌ شوند.

ما در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین دوربین مداربسته می‌پردازیم و با انواع مختلف آن نیز به طور کامل آشنا می‌شویم. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل باید ابتدا نقطه ای که قصد نصب دوربین در آن محل را دارید بررسی کنید. اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط بیرونی از منزل را دارید باید به نکات گفته شده در قسمت های قبل توجه کنید. اما اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط های داخلی و پوشیده منزل را دارید می توانید از دوربین های دام و توربو استفاده کنید. همچنین به دلیل قیمت مناسب سیستم های آنالوگ، اغلب در منازل از دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می کنند. دوربین‌های مداربسته آنالوگ یکی از بهترین و پروفروش‌ترین انواع دوربین مداربسته است‌.

http://binacctv.ir